Bukefalos 28 år!

Boxhyra med full skötsel?

Betalar 1200 kr/månaden och då ingår morgonfodringarna utsläpp o intag, de övriga fodringarna delar vi på (kör efter ett rullande schema). Tycker att det är en helt ok summa, ca 10 min skritt väg till två stora ridhus och många stora hagar. Stallet ligger strax utanför Landskrona.
 
Ja men alltså om man lägger till 1000 kr så ingår.. In utsläpp.. Täckesbyte.. Maten.. 4 Fodringar!!! O 250 Kr om man vill ha hästen ute heldag.. Astönigt!!!
 
Du skriver ingenting om ridbanor, har du manege är 3000:- rimligt. Utan manege 2000-2300:- beronde på träningsmöjlighet.
 
ojoj.. va dyrt!! :o
vi tar 250 kr/mån
då ingår havre, korn, halm och hö (fri tillgång)
mockning, fodring och ALL skötsel görs av ägare.
vi kan turas om med in och utsläpp och fodringar.

detta är ett pris som pappa har satt.
om jag hade varit som du hade jag tagit >2000 kr!! (beroende på efterfrågan) :angel:
 
Jag betalar 2000 kr inkl allt. Fritt hösilage/halm, det kraftfosder jag villha, mineraler, spån, 4 fodringar/dag, in/ut, täckesbytning, lindor och endel skoning. Det är billigt här utanför Gävle.
Kommihåg att du ska vinna på att ta hand om hennes häst oxå. Inte gå i back!
SKa du oxå stå för betalning av medicinen?
Uppåt 3000 kr tycker jag låter rimligt med tanke på att du bor i stockholm och har så stort ansvar och lägger ner så mycket tid m.m.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Behöver era tips, råd och vad ni tycker om dessa alternativ som stallplatser. För och nackdelar. Plats 1 3000kr Bilresa: 15 min Det som...
Svar
7
· Visningar
1 209
Senast: Kiwifrukt
·
Hästvård Hej! Jag behöver lite hjälp med att se vilka stallhyror som är rimliga. Vi har ett privatstall utan ridskoleverksamhet men tar in...
Svar
19
· Visningar
1 723
Senast: Zamira
·
Anläggning Hej! Snart bär det av till nyinköpta gården... funderar på detta med inackorderingar. (vi måste ha tillstånd från länsstyrelsen - jag...
Svar
17
· Visningar
4 902
Senast: CK
·
Anläggning Nu kommer här en hel drös med frågor :D Hur vill du helst ha en stallhyra? A) XXXX:- inklusive hur mycket som helst av foder...
Svar
14
· Visningar
2 200
Senast: Ellyne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp