boxskyltar :)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare BebbeBaby
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 3 054
B

BebbeBaby

jag har sett att det har varit uppe några trådar om detta innan, men jag hittar inte dom nu. jag har försökt att söka & så, men hittar inte. :( för det jag undrar är vad ni har för boxskyltar & om ni har gjort dom själva & hur eller om ni har köpt dom färdiga & var???

tacksam för många svar!!!! :bow:
släng gärna upp en bild eller webbadress om ni har. ;)

Senast ändrad av en moderator:
Sv: boxskyltar :)

Till hästen som snart ska ut på foder har jag en sån här:
namnskylt.jpg

Till lillkillen blir det antingen en likadan eller en sån här:
namnskylt3.jpg

Visst, det är inga direkt ovanliga boxskyltar men jag tycker att de är snygga och "lättlästa". :D

Men jag vet att det finns en till snygg boxskylt från samam företag, fast som de graverar på en stor guldplakett som är fastsatt på en träskylt av den fyrkantigare modellen, den var dyrare, men ååå så fin.
Hittar ingen bild bara...:(

jätte fina skyltar. :d men jag skulle gärna vilja ha med ägare också. ;) vilket företag är det som säljer dessa?? vad kostar dom??

douville.jpg

Där är den ena. I a4-papper med plast, har (eller ska ha) den på skåpdörren. Tycker den är supersnygg.
Den på boxen är svart med silvertext och så står det bara pappa och morfar. En tjej här på buke som gjort, ska försöka fixa en bild. En häst som travar är det på den också, väldigt söt!

Träskyltarna är absolut snyggast då! Plastiga skyltar med snirklig text är inte det snyggaste..
Dessa träskyltar går att beställa från olika ställen. Vet att www.henrikssonsridsport.se har dem men de är ganska dyra. Jag köper mina genom:
GJ Gravyr
Österg. 13 A, 235 22 VELLINGE
040-42 10 42 / 0705-43 10 42

De har snabb leverans och är billigare!
Sen finns det på olika större tävlingar några som säljer gårdsskyltar och sådant. De säljer även ovala, svarta plåtskyltar med hästens namn i vitt som är jättefina!

närbild, något skitig
PICT0267.jpg

på längre avstånd
stall.jpg

glömde:
en bekant till oss som gjort dom

Man kan få med ägare också, det är bara att välja :D
Jag har både födelse-år, undan och efter samt ägare..Ja och så hästens namn förstår ;)
Tror att de kostar 349 .-...men är inte säker dock.. gå in på Henrikssons ridsport och se efter för säkerhets skull..:)

Liknande trådar

Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
603
Senast: skiesabove
·
Fritid Hej, har en fundering då vi bygger om ladugården till hästarna. Vad är detta? Vill gärna ha hyllförvaring på övervåningen men verkar...
Svar
5
· Visningar
378
Senast: misswilma
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 004
Senast: ako
·
Skola & Jobb Jag som många andra behöver hitta jobb till sommaren. Känner att jag inte orkar med att jobba i vården längre, så måste hitta något...
Svar
0
· Visningar
284
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka