Boxskyltar!

Sv: Boxskyltar!

Såhär ser Felix skylt ut, dock har den inte kommit upp i stallet än..

14013848.jpg

Jag har bestämt mig för hurdan jag ska ha, men just nu måste jag lägga pengarna på annat, men så fort jag kan så blir det en härifrån, bara en rad med namnet.
http://www.stenskyltar.se/

IMGP0679.jpg

Såhär ser mina ut, har 4 st. Måste göra två till, har inte bestämt om de ska vara likadana eller om jag ska försöka göra några snyggare...

Det är gran, tror jag, ssen är bokstäverna frästa. Målar dem med den bruna färgen och sen vitt där det är fräst.

Jättefin skylt!!

Såhär har alla mina skyltar sett ut (silverfärgad plast med urfräst text), min nuvarande häst har ingen skylt (och ingen box heller), får se vad hon får när det är dags för skylt åt henne.

Vääääldigt skitig och sliten skylt
1-ring014.jpg

Honeys lilla skylt är svart med vit text, plast. Stam och hennes namn och födelseår.
ska göra en egen på datorn när jag hinner, och plasta in med maskin (vet inte vad det heter..).. :D

KL

I förra stallet gjorde vi skyltar till alla hästarna med deras bild på. Bilden var halvtransparent, över ett helt A4, med namn ålder och härstammning på. Tillverkat i Word och laminerat för att hålla bättre. Varje häst hade dessutom en egen "foderkrok" där man hängde höpåsarna till kvällsmaten med en liten namnskylt över. Gjorda i Word och laminerade. Fodertavlor i samma färg hängde i foderrummet. Skitsnyggt om jag får säga det själv (det var jag och syster som gjorde dem. :angel:)

Nu har jag inte fått upp någon boxskylt, än, men det blir samma som i gamla stallet; en bild på hästen. Då är det ingen risk att hästen hamnar fel (hur man nu ska ta fel på stor brun travare och liten beige korsningsponny :D)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur skulle ni skriva boxskylt till hästen? Vill ha med hästens smeknamn men det ryms liksom bara 1 namn högst upp på dom färdiga skyltar...
Svar
3
· Visningar
615
Utrustning Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder...
Svar
3
· Visningar
240
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 282
Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
143
Senast: Islaend
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka