Sv: BR Kandar

Har inget BR kandar, men två träns tycker de är av bra läderkvalité med tanke på priset. Och i storleken uppfattar jag dem som något små :)
 
Sv: BR Kandar

De har jättefin kvalitet! Äger inget men har pillat på många ;) Jag köpte ett träns i våras men fick skicka tillbaka då det var för litet på bredden men långt på längden, så det passade inte min lilla häst med kort och brett huvud. Det var ett BR Dartmouth, rundsytt med bred nosgrimma och två pannband till, superfint!
 

Liknande trådar

Utrustning Den andra blev full och vi shoppar på. 😅Fyndade ett SD kandar för 1000 kr, vanliga priset är 3000 kr. Hur nöjd som helst och testade...
63 64 65
Svar
1 292
· Visningar
89 720
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Hästnyheter Det nederländska ridsportförbundet, KNHS, tar nu en egen ställning i diskussionen kring kandar i dressyrklasser.
Svar
0
· Visningar
239
Senast: Gunnar
·
Hemmet Jag ska flytta in i en nyproducerad lägenhet och behöver hjälp att tolka planritningen. Vad innebär BR 600 och ÖK 2100? Kan det handla...
Svar
4
· Visningar
684
Senast: Breaktown
·
Kultur För att inte spåra ur vad gör vi-tråden för mycket så skapar jag ny tråd. Jag har haft den catchiga BR-jingeln 'vet du vad det bästa...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 987

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp