Bukefalos 28 år!

Reklamjinglar man minns

Blöjreklamen där Johan blev ledsen och kinkig är väl etsad i mångas hjärnor. Även den uselt dubbade reklamen för Ajax Fête des Fleurs (produkten finns fortfarande upptäckte jag rätt nyss). Det var ju inga jinglar förstås.
 
Blöjreklamen där Johan blev ledsen och kinkig är väl etsad i mångas hjärnor. Även den uselt dubbade reklamen för Ajax Fête des Fleurs (produkten finns fortfarande upptäckte jag rätt nyss). Det var ju inga jinglar förstås.
På tal om någon som blir kinkig så var det inte nån såndäringa färdig chokladpudding i plastkopp som nån fick så hen inte skulle bli kinkig?
 
På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest ...

Men jisses vad minnen som blev upplåsta nu av alla jinglar.
@manda jag kan fortfarande nynna på den när jag letar flingor och då gillar jag inte ens müsli. :D
@Sharpless den jingel hade jag på hjärnan för någon vecka sedan. Av oklar anledning så blev det kyckling på fredagen den veckan :rofl:
@MCP ååh polly-Petter! Jag gick på gymnasiet när den kom... Så sjukt länge sedan egentligen.

Jag tycker att olika ljud också räknas. Jag har tex ICQ-plinget som smssignal de få gånger jag har ljudet på på telefonen.
kände mig tvingad att fixa länk...🙈

 
På tal om någon som blir kinkig så var det inte nån såndäringa färdig chokladpudding i plastkopp som nån fick så hen inte skulle bli kinkig?

Nä, det var blöjor! Om blöjan läckte blev Johan ledsen och kinkig ”och det vill ju inte jag som mamma att han ska vara”.

Edit: läste som en kratta och inser nu att du menade en annan. Sorry!
 
Nä, det var blöjor! Om blöjan läckte blev Johan ledsen och kinkig ”och det vill ju inte jag som mamma att han ska vara”.

Edit: läste som en kratta och inser nu att du menade en annan. Sorry!
Precis som du kom på så påminde du mig om en annan men jag kommer ihåg den blöjreklamen med. Är inte de allra allra flesta blöjreklamer väldigt pinsamma egentligen?
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 634
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp