BR - vad tycker ni?

AthenaAvalon

Trådstartare
Falsterbo stundar och pennan glöder på shoppinglistan! Har kollat mycket på Bieman de Haas sortiment (BR equestrian equipment) och undrar lite vad ni har för erfarenhet av deras produkter? Bra? Snygga? Hållbara?

Sv: BR - vad tycker ni?

Jag har två schabrak därifrån, tycker dom är väldigt fina och håller sig snygga även efter tvätt. Men jag tycker faktiskt att passformen är riktigt dålig tyvärr, det "korvar" sig alltid under sadeln.

jag har ett schabrak därifrån och benskydd. tycker att det är väldigt bra kvalité till det priset!

Jag har en BR Mozart Dressyrsadel:love:. Har ochså ridit i en BR Roma (??) hoppsadel, men den var inte alls lika hållbar... Benskydden är bra

Jag har tre schabrak därifrån. Är dom ända som ligger på plats under min dressyrsadel. Bra kvalite och lika fina efter många tvättar..

Har ett par schabrak, mkt bra kvalite och ligger fint på hästarna.
Ett par stycken lindor har jag också. Ett par har blivit noppiga men de andra är hur fina som helst.
Jag har även deras bandageunderlägg som är ett av de bästa köpen jag gjort, passar perfekt på benen. Fler ska inhandlas!
Deras stövelväska har jag också, är mycket nöjd med den.
Har ett fleecetäcke som sitter bra på hästen min som är lite svår i storlekarna.
Köpte benskydden också, nöjd med dem också.
Jag har en luva också, sitter snyggt på hästana.

Återkommer om jag kommer på något mer :)

Låter ju lovande!

Får kanske titta på några schabrak också då. Tänkte lämna in något för brodyr när jag är där nere.

Schabraken är helt underbara.

Har hemma ett set med senskydd men bakskydd men är inte använda än, men för de priset man ger för dme är de helt klart godkänt.

lindor från BR är underbara dom med, men blir snabbare noppriga än ex. eskadron.

Har några schabrak därifrån som jag är OK nöjd med. De är bra till vardags schabrak, lite slit och släng. Ligger helt ok under sadeln men går inte att jämföra med eskadron eller equiline i passform. Trycker dock inte på manken som vissa billigare schabrak gör.

Gillar deras färgkombinationer som är riktigt snygga:d

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej. Jag undrar om någon har erfarenhet och tips på produkter till ansikte som har både exem och akne? Min unga tonåring har alltid... 2
Svar
23
· Visningar
552
Senast: Fetaost
·
Hästhantering Jag har två grundfunderingar som ju är typ hur breda som helst och som slingrat sig fram i min hjärna i flera år nu: Hur möjliggör du... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
9 194
Senast: Habina
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 890
Senast: AbCdE
·
Relationer En av killens pappas kompisar ringde killen och undrade lite. Tydligen är pappans telefon avstängd igen, så han går inte att nå. Går... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 028

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka