bra affärer i stockholm

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Nora
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 959
N

Nora

Under påsken ska jag ner till huvudstaden och hälsa på släkt och vänner och tänkte kolla in lite hästaffärer som inte finns här uppe. Har ni några tips? Gärna billiga ställen där de har utrustning i små storlekar :) Lillhästen ligger väl där? Kan man ta sig dit utan bil? (Inte säker på att vi kan låna nån...) Så fram med era tips!! :bow:

Sv: bra affärer i stockholm

I city finns det inga billiga hästaffärer. Men om du däremot tar dig till Eko;- så har de mycket billiga och bra hästgrejor. Jag tror att lillhästen ligger på ungefär samma ställe. Eko kan man ta sig till med buss, vet inte hur men det finns nog om du söker.

lillhästen ligger vid berga naturbruksgymnasium ungefär.
man tar väg 73 tills man kommer till berga, svänger höger mot stav o följer den slingriga vägen, efter skylten mot travkampen och kliniken är det första lilla huset på vänster sida. det står en skylt på garaget. dom är fruktansvärt trevliga och tillmötesgående.
annars kan jag nog bara rekomendera Hästgallerian, men det kostar som det smakar oxå :p

häst och hundhuset, first and second häst, häst gallerian, finns många bra.. billiga vet jag inte om de e ,,

kan man ta sig dit med buss?? säg gärna vart effärerna ligger...

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
480
Senast: IngelaH
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 638
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 535
Senast: miumiu
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
9 037
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka