Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
AVG skulle jag tippa på är det bästa av gratisprogrammen. Själv använder jag Kaspersky, kostar visserligen 399/år men är ett riktigt bra program enligt de tester som gjorts och enligt vänner till mig som jobbar med datasäkerhet.
Det absolut sämsta måste ju vara Norton! Fick det med min nya dator och det tog över hela minnet så datorn gick knappt att använda. DÅ har jag ändå 2 GB RAM vilket inte är jättemycket men datorn ska iaf gå att skriva vanliga msn meddelanden med. .Men så fort jag avinstallerade Norton så vart datorn som vanligt igen.. Nu använder jag Avast! Fungerar jättebra!
Nod 32 här med. Fick det installerat när jag hade datorn inlämnad till en polare som är data tekniker. Har inte haft några problem alls med virus sen Nod 32 installerades.
440 kr per år och dator tar dom iaf, vet ej om det är standard.
Han svär för den delen över alla "idioter" som använder Norton då det käkar massor av minne. Samma med Windows Vista anser han, plus att han tycker just det har massor av brist sjukdomar Inte för att det har något med virusprogram att göra dock, sorry.
Googlade lite fort också och hittade att iaf en person haft problem med Avast! och Vista. Råkade ut för blåskärm. Nu var detta dock inte ett försök att måla "Fan" på väggen. Vet ju inte ens vad du ska ha det till för operativsystem.
Jag har vista och AVG nu då.. det funkar hur bra som helst än så länge. Det gick dock inte att installera norton för att jag hade vista men det känns inte som att det gör något.
Nod32 använder jag också, och jag måste säga att jag är dundernöjd! Inte en tillstymmelse till virus.
Min kompis installerade det och hade pratat med en sån där fuling som "gör" virus som hade sagt att Nod32 är det bästa virusprogrammet på marknaden just nu!
Kropp & Själ Jag tycker att det är lite svårt. Scans vegetariska "charkprodukter" är betydligt godare än de flesta från växtbaserade företag. Men jag...