Bra enkelt ritprogram?

Maléne

Trådstartare
Vi ska bygga ut våran hall och byta ut trappan med en helt ny då vi skall ändra planlösningen även i den befintliga hallen.

Så nu till min fråga finns det bra gratis program där ute som är enkelt att använda?

Senast ändrad:
Sv: Bra enkelt ritprogram?

simpsons_board.gif

Har REDAN googlat på det och hittade då bara på engelska! Därav min fråga, ursäkta men blir lite irriterad över att bli idiotförklarad :(

Så vitt jag vet finns det inga ritprogram på svenska men det var ett tag sen jag sökte.. Sketchup är annars det som är enklast (enligt min mening) om man bara ska rita enklare ritningar. Finns massa klipp på youtube som visar hur man ska börja.

Har REDAN googlat på det och hittade då bara på engelska! Därav min fråga, ursäkta men blir lite irriterad över att bli idiotförklarad :(

Uppenbarligen är du ju inte så smart :angel:

Klarar inte av att lägga tråden rätt, klarar inte av att tala om vad du vill ha, klarar inte av att leta själv :banghead:

Är det verkligen så svårt att vara trevlig? Tråden är inte otydlig på något sätt, ok om den kanske låg fel (? inte alla vet ens att denna forumdel finns) och man måste kunna få fråga.

Tack :)

Exakt brukar inte använda andra forum än hästar och föräldrar så har dåligt koll på de andra :( men buke är ju buke, vissa är väluppfostrade och vissa inte ;)

Uppenbarligen är du ju inte så smart :angel:

Klarar inte av att lägga tråden rätt, klarar inte av att tala om vad du vill ha, klarar inte av att leta själv :banghead:

Jamen vad i hela ??? är det här??? :eek:

En mening med internetforum är väl att fråga om saker man inte vet eller kan. Skäms på dig!

Allvarligt!

Varför ska jag det!

I att använda internet ingår även att sätta sig in i hur forumet man är på fungerar och har man som TS varit med sedan januari 2006, alltså närmare ÅTTA år, då borde man veta att lägga trådarna någorlunda rätt (denna låg på Senior från början) och man borde dessutom veta att som man frågar får man svar.

och man borde dessutom veta att som man frågar får man svar.

??
Frågar man en fråga så blir man dumförklarad, eller?

Ser inget otrevligt eller korkat i TS's inledningsmeddelande, så hon förtjänar verkligen inte att bli dumförklarad eller påhackad.

Så bara för att man är medlem här sedan X antal år har man ägnat någon större tid i alla forumdelar...Hm. Den låg någorlunda rätt= inte i något hästrelaterat forum. Skulle även kunna tänka mig att tråden kunnat passa på Hem&Hobby. Det är inte ditt forum så förstår inte hur det kan irritera dig så ofantligt när folk gör små fel eller ställer frågor att du är otrevlig.

/E som vet att till exempel Om Bukefalos är en forumdel vilket många inte vet men som aldrig skulle vara dryg för att någon la en sådan fråga som skulle passa där under någon av chatforumen?

Allvarligt!

Varför ska jag det!

I att använda internet ingår även att sätta sig in i hur forumet man är på fungerar och har man som TS varit med sedan januari 2006, alltså närmare ÅTTA år, då borde man veta att lägga trådarna någorlunda rätt (denna låg på Senior från början) och man borde dessutom veta att som man frågar får man svar.

Har du inte lärt dig efter mer än ÅTTA år att man kan vara trevlig på internetforum? Vad vet vi TS kanske var trött och sliten och inte tänkte klart när hon la tråden på fel ställe. Alla kanske inte är forumnördar/datanördar utan skriver sporadiskt och kollar in på buke då och då.

Om du stör dig på folks frågor. Låt bli att svara. Svårare än så är det inte. :banghead:
Är det inte meningen att man ska hjälpa folk istället för att idiotförklara och håna?

Mår du bättre av att svara folk otrevligt? Man kan inte låta bli att fundera när du om jag inte minns helt fel faktiskt varit en trevlig prick i början av 2000-talet och tom modererade något forum på buke (om mitt minne inte sviker).

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
303
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
Svar
7
· Visningar
516
Senast: ameo
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
359
Senast: MiaMia
·
Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 100
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sängproblem...
  • Bästa ögoncreme
  • Tjockistråden 4

Hund, Katt, Andra Djur