Bra filmer pÄ Netflix, Viaplay?

Jag köper absolut filmer! A star is bomb Àlskade jag och kommer köpa iom det. SÄ kan jag se den igen. Och grÄta ihjÀl mig.

Även om detta ger lite funderingar över din filmsmak (😂) sĂ„ det har jag som sagt lĂ€ttare att förstĂ„, att man har sett en film och vill köpa den för att man gillar den sĂ„ mycket. Men jag, som t.ex., inte har sett den hĂ€r filmen backade direkt nĂ€r den bara fanns att köpa för 150 spĂ€nn.

Jag Àlskade att köpa filmer förr, gÀrna limited editions, men nu kÀnns det pÄ nÄgot sÀtt mer onödigt. Men antagligen finns det en marknad. :)
 
Även om detta ger lite funderingar över din filmsmak (😂) sĂ„ det har jag som sagt lĂ€ttare att förstĂ„, att man har sett en film och vill köpa den för att man gillar den sĂ„ mycket. Men jag, som t.ex., inte har sett den hĂ€r filmen backade direkt nĂ€r den bara fanns att köpa för 150 spĂ€nn.

Jag Àlskade att köpa filmer förr, gÀrna limited editions, men nu kÀnns det pÄ nÄgot sÀtt mer onödigt. Men antagligen finns det en marknad. :)

Ja, den filmen var svÄr att fÄ tag i!:laugh:
Vi har nog kunnat köpa lite filmer sĂ„ dĂ€r i mataffĂ€ren med. De dĂ€r lĂ„dorna med 2 för 99 har vi hamnat vid ibland och tagit nĂ„got till fredagsslappningen typ. Även sĂ„nt man inte vet Ă€r bra. Men man kanske gillar nĂ„gon skĂ„dis och chansar.
Men numer Àr det vÀl som du sÀger lite mindre iom alla möjligheter till att kolla via nÀtet.
 
Puttar upp den hÀr trÄden igen.

NÄgon som har nÄgon mer bra film pÄ lager? :)
 
Jag Àr vÀl lite udda kanske, men jag gillade To the bone. Men den passar nog verkligen inte alla.

Wild Àr en annan jag gillar.
De Àr ju dock inte jÀttenya sÄ du kanske sett dem..

Walk, ride, rodeo Àr rÀtt ny och den gillade jag ocksÄ.
 
Oceans 8, om man gillar de andra oceans filmerna.
Spiderman Homecoming, senaste Spidermanfilmen som alltsÄ hör ihop med resterande marvelfilmerna.
Isnt it romantic, rÀtt rolig komedi som driver med just romcoms.
En ovÀntad vÀnskap/Intouchables, jÀttebra fransk film
Kong Skull Island. Om man gillar action och Tom Hiddleston :love:
 
Öhm, som den stora TV-nörd jag nu Ă€r (:cautious:) har jag givetvis Ă€ven HBO. :D

(Det hÀr med att kunna dela konton Àr en bra grej.)

SÄ tack för tipset. Ska kolla upp den!



Den har jag sett. :)

Och i morgon slÀpps A star is born som hyrfilm pÄ SF Anytime. Den ska jag se!

Den finns att köpa nu men allvarligt - köper nÄgon filmer nu för tiden?

Vi bÄde köper och hyr pÄ bla. Netflix, microsoft store och iTunes varje vecka.
 
All inclusive, en svensk film med bla Suzanne Reuter. Tyckte mycket bra om den. Lite humor, en del relation mellan systrar som Àr vÀldigt olika och deras mamma samt lite kÀrlek utan att bli cheezy.
Finns pÄ viaplay.
 
Netflix : störst av allt - gillade den starkt.
Skogen (fransk serie) - bra frÄn början till slut.
Chamber - stark början men lite vagt slut, kommer garanterat fler sÀsonger.

Lucifer - Àlskar lucifer :o:love:
 
Jag gillade den mer Àn övriga, mycket pga Àlskar personerna som Àr med men ÀndÄ. Tycker den Àr sevÀrd Àven om en inte Àlskar övriga Oceans-filmer :)
HÄller med! TÀnkte mest att man kanske bör gilla den typen av film för att tycka den Àr bra mer allmÀnt :)
 
All inclusive, en svensk film med bla Suzanne Reuter. Tyckte mycket bra om den. Lite humor, en del relation mellan systrar som Àr vÀldigt olika och deras mamma samt lite kÀrlek utan att bli cheezy.
Finns pÄ viaplay.

Jag och syrran skulle kolla pÄ den, dÄ var den inte gratis sÄ vi hyrade den. Visade sig att det var den danska versionen. Eftersom vi upptÀckte det nÀr vi hyrt den redan sÄ sÄg vi klart den.
Har sett den svenska i efterhand och mÄste sÀga att den danska versionen var bÀttre :)
 

Liknande trÄdar

Kultur Tycker det Àr lÀtt att drunkna i allt som finns vad gÀller serier och film sÄ tÀnkte jag kan testa att ta buke till hjÀlp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 262
Senast: MiaMia
·
Fritid Mitt nyÄrslöfte var att lyssna pÄ (jag kan inte lÀsa lÀngre) pÄ 35 böcker i Är. Jag har inte lÀst en enda Àn sÄ lÀnge. DÀremot har jag...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 114
Senast: Enya
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi Ă€r en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke pĂ„ 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen nĂ„gon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
59 243
Senast: lundsbo
·
Kropp & SjÀl börjar bli tokig... har sÄn inre rastlöshet jÀmt som jag fÄr svÄrare o svÄrare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt vÀrre sen...
Svar
2
· Visningar
3 409
Senast: vtok
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp