Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns ju flera och det beror väl på vilken vad man vill ha för effekt och vilken mängd som är aktuell att ge.Vilken mash tycker ni är bäst till lättfödda?
Typ samma funktion? Och tillräckligt smakligt för att kräsna hästar inte ska rata mineraler och fodersalt.Jag ger inte riktig mash, har inte riktigt fattat funktionen med det?
Jag ger Pavo Speedibeet till min fånghäst.
Jag ger inte riktig mash, har inte riktigt fattat funktionen med det?
Jag ger inga mängder, men när de tränats lite hårdare eller när det är extra varmt ute känns det bra att ge lite extra vätska.Jag ger inte riktig mash, har inte riktigt fattat funktionen med det?
Varför undviker du pavo? *nyfiken*Jag ger inga mängder, men när de tränats lite hårdare eller när det är extra varmt ute känns det bra att ge lite extra vätska.
Har provat några olika märken, bra när det finns mindre påsar att testa.
Handlar dock inget ifrån Pavo.
Har verkligen försökt ge Pavo en chans då och då under flera årVarför undviker du pavo? *nyfiken*![]()
Ah jag förstår! Tänkte om det fanns något särskilt direkt kopplat till produkten. Har också provat ge deras (svindyra) mash och mina hästar var betydligt mindre förtjust än i betfibermashenHar verkligen försökt ge Pavo en chans då och då under flera årmen vid flera tillfällen har jag inte tyckt att deras personal/foderrådgivare/föreläsningar varit bra. Och hästarna har inte velat ha något av de foder vi provat. Mashen har vi också provat och inte ens shettisen drack upp, de andra bara nosade och gick därifrån
(Ja, de är lite bortskämda, dock aldrig varit med om att hästarna ratat ett annat märke på det sättet)![]()
Ah, nej inte mer än att dom inte äter denAh jag förstår! Tänkte om det fanns något särskilt direkt kopplat till produkten. Har också provat ge deras (svindyra) mash och mina hästar var betydligt mindre förtjust än i betfibermashen.
Tycker bara det är lite konstigt att ge extra stärkelse.Typ samma funktion? Och tillräckligt smakligt för att kräsna hästar inte ska rata mineraler och fodersalt.
Min ratade det i betfor tidigare.
Kan även vara bra för magen på vissa hästar.
Är det bättre att de inte äter mineraler och salt?Tycker bara det är lite konstigt att ge extra stärkelse.
Vart har jag skrivit det? Visa gärna det.Är det bättre att de inte äter mineraler och salt?
Ibland får man välja det minst dåliga.
Det är inga mängder jag ger. 1dl av min mash har jag för mig väger 40g. Vilket är dagsgivan hos mina just nu.
Ojdå, trampade jag på en öm tå.på något vis?Vart har jag skrivit det? Visa gärna det.