Bra mottagning men.

åke

Trådstartare
Det kommer bara upp, Sidan kan inte visas. Det är på den andra datorn. Antagligen så har ungarna klickat på något och ändrat någon inställning. Vi har trådlöst bredband. Styrkan är mycket bra. Vart ska jag börja leta efter felet?
 
Sv: Bra mottagning men.

Kolla om dom har inaktiverat trådlösa nätverket. Troligtvis borde de finns en typ ikon nere vid klockan där ditt trådlösanätverks program elelr va de nu heter finns. Isåfall om de inte gör de så kan du ju alltid gå i kontrollpanelen/Nätverks- och Internet-inställningar/Nätverksanslutningar där kanske de går att aktivera trådlösa nätverket om de visar sig att de är avstång. Men de ser man oftast lättast genom att klicka på ikonen som finns nere vid klockan på trådlösa programmet som de använder. Där ser man ganska lätt om de står typ Avaktiverat så är ju bara aktivera de där.
 
Sv: Bra mottagning men.

Kolla om dom har inaktiverat trådlösa nätverket. Troligtvis borde de finns en typ ikon nere vid klockan där ditt trådlösanätverks program elelr va de nu heter finns. Isåfall om de inte gör de så kan du ju alltid gå i kontrollpanelen/Nätverks- och Internet-inställningar/Nätverksanslutningar där kanske de går att aktivera trådlösa nätverket om de visar sig att de är avstång. Men de ser man oftast lättast genom att klicka på ikonen som finns nere vid klockan på trådlösa programmet som de använder. Där ser man ganska lätt om de står typ Avaktiverat så är ju bara aktivera de där.
Sorry läste inte riktigt. Men de är så att internet är på och aktiverat men det händer inget när du ska starta internet explorer eller mozilla firefox elelr dylikt.De kan ju funka att bara starta om datorn. Men om inte defunkar så kanske du måste installera drivrutiner för trådlösa nätverket
 
Sv: Bra mottagning men.

Kolla så att nätverkskortet är aktiverat.

Alltså inte själva anslutningen utan kortet.
 
Sv: Bra mottagning men.

Jag höll på så jag trodde jag skulle bli grön. Mottagning mm fanns men sidan kunde inte visas. Jag gjorde det enkelt för mig och gjorde en systemåterställning. Tralla det bara började fungera igen. Fråga mig inte hur, snälla ni för det vet jag inte.
 
Sv: Bra mottagning men.

Arg,arg arg. Idag så var hela installationen bara borta igen..... Jag fick installera om hela skiten. VAD HAR HÄNT TRO????
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag blir inte riktigt klok på Teams. Har det både i min Iphone och dator. När jag har datorn igång så ändrar den ju status till...
Svar
11
· Visningar
965
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Gmail appen i min Samsung har plöstligt slutat avisera att jag har nya mail. Vad jag minns har jag inte ändrat några inställningar och...
Svar
10
· Visningar
577
Senast: Magnum
·
IT & mobiler Går det att komma i kontakt med Telia utan att ringa dem? Jag avskyr att prata i telefon men hittar inga alternativa kontaktvägar och...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 711
Senast: Hedinn
·
Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
512
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp