Bukefalos 28 år!

Bra poäng på fövisning, garanti för...

Re:

Kom på en annan grej vad det gäller fölmönstringar!

Till min stora förvåning deltog och vann ett föl efter Chicago Z....hur kan detta vara möjligt? Nog för att man kan delta oavsett vilka papper man har för att få en exteriörsbedömning...men jag trodde inte att man kunde få ut segern även om man vann pga av färgen på papperna!?!

Idag ger det ju gråa papper när man betäcker med avelsvärderade hingstar...och så vitt jag kan minnas så måste man ha vita eller gröna papper för att ha rätt att vara med och delta i själva tävlingen!?!

Har jag missat något?
 
Re:

Och jag har hört att det är när fölet är 3 v som man kan se hur de blir...

Vilket är det egentligen som stämmer??
 
Re:

Jag tror det är ganska olika åsikter om det där!
Jag har hört många varianter! ;) ;)

Men vet du vad...kan skicka bilder till dej på "Crazy Landmina" så får du jämföra...som några timmar gammal,3 veckor,1 år...och 2 år...så får du se hur de ändras på ett ungefär om de växer jämnt i kroppen.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 342
Senast: Farao
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
3 129
Senast: iNHALE
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 186
Senast: Skjøldur
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 853
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp