Bra pratsnäcka

Harrysen

Trådstartare
Är i behov av en sladdlös smidig hör/pratsnäcka som effektivt stänger ute annat ljud för den som lyssnar i andra änden. till en hyfsat billig penning.

Brukar använda mina AirPods för att kunna alternera prat och lyssnande på musik. Bra ljud när jag lyssnar, men de är värdelösa att prata i eftersom de släpper igenom allt ljud runt omkring och personen jag pratar med hör inget om jag spolar i kranen eller om det blåser det minsta.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Finns detta utan att det blir svindyrt? Ett absolut max för min budget är 2000 kronor och det är nästan i överkant. Har ett par...
Svar
14
· Visningar
1 286
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 813
Senast: lundsbo
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 383
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 254
Senast: Karamello30
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • WE-tråden
  • Bildtråden

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp