Bra prisvärda boots?

Jag har boots i hagen och vid ridning från BR. Prisvärda och ganska hållbara. Kostar bara runt 160-180:-:)

Davis boots är dom bästa jag haft. Ett par hade jag i över 10 år
BDavisBellBoots__77720.1466105237.600.600.jpg

Använder oftast bell boots från Classic Equine/Pro Choice eller vanliga gummiboots med eller utan ludd. Har även några par i neopren från Globus som jag gillar!

Jag har en liten häst och tycker de flesta boots blir otroligt klumpiga men dessa är jag nöjd med :)

Jag har en klumpig häst som älskar att trampa på sina stora fötter.. Så dessa har jag i hagen:
9230-16.jpg

Lätta att skölja av, ger inte några skav på min trots att de sitter på nästan jämt, billiga och lätta att hitta i hagen ;)
När jag rider gillar jag dessa bäst:
23962993-origpic-2100ff.jpg

Sitter bra, finns stora som passar min hästs dasslock, snygga och går att slänga in i tvättmaskinen :D

Liknande trådar

Utrustning Har haft tur och inte behövt boots i hagen på någon häst tidigare. Men min valack envisas med att trampa sig själv på framsidan av... 2
Svar
39
· Visningar
1 464
Senast: Kristall10
·
Utrustning Anatomiska boots som snurrar fast de inte ska. :cautious: Nåt tips för att få dem att sitta still? Det är ju ändå förbrukningsvaror så...
Svar
5
· Visningar
703
Senast: Marvin
·
Utrustning Jag söker tips kring säkra och bra stigbyglar, max 2000 kr. Jag har funderat på flex, stigbyglar med gummiband men också typ Acavallo...
Svar
3
· Visningar
346
Utrustning Jag har den dåliga förmånen att ha en häst som kliver av sig skorna hela tiden och får ställa in så många träningar att vi aldrig kommer...
Svar
11
· Visningar
675
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka