Bra ryktborste

Septicemia

Trådstartare
Var kan man köpe en riktigt bra ryktborste som är lagom stor, tät och ganska mjuk?
Min älskade borste börjar bli lite utsliten :cry: och nu är jag på jakt efter en ny...

Sv: Bra ryktborste

Jag har en från Borstiq Farm som jag älskar! Den är tät, lagom stor, en "kant" runt med grövre strån och i mitten är det tagel som är mjukare. Tycker att den är superbra och ganska billig, 120 kr har jag betalat för den.

Sv: Bra ryktborste

700211.jpg

En sån med blandborst natur/syntet hår, har jag 125kr kostar den och hästen blir blank o fin. finns på dom flesta affärer..

Liknande trådar

Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 729
Senast: Edla
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 002
Senast: ako
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 830
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Dressyrsnack nummer 18