kolblakkur

Trådstartare
Har Hurrtaselar i dagsläget, men är ej nöjd med kvalitén. Vill gärna ha selar med ordentliga reflexer och handtag. Vad finns det för några? :)

Dog Copenhagen - sitter väldigt stadigt, litet handtag, reflexen ser liten ut men syns tydligt och bra i mörker. Ruffwear har en nästan identisk sele. Nackdelen är att dessa är vadderade i magplatta och ryggplatta, vilket gör att dom torkar långsamt om dom blivit ordentligt blöta.

Truelove. Precis samma som Dog Copenhagen, men billigare (och andra färger). Men man får ha flera, för de torkar långsamt.

Liknande trådar

Övr. Hund Letade, men hittade inte tidigare försäkringstrådar. Förra året höjde Agria försäkringspremien med 30 procent, kanske för att jag... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 334
Senast: Stinaxkatt
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
880
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 172
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Efter att flertalet tänder tagits bort så har salukipojken lite svårt att äta. Han får i sig maten, absolut, men en kombination av att...
Svar
9
· Visningar
909
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Vilken ras passar mig?