åke

Trådstartare
Nu har jag klumpat till det igen... Det som jag haft liggande l'ngst ner på skärmen. tex klockan, MSN outlock internet mm. har hamnat till HÖ på skärmen. HUR FÅR JAG TILLBAKA DET?? Snälla hjälp mig innan jag blir tossig. :cry:

Sv: Brådis..

Det är bara att klicka/dra den tillbaka ner igen. Och ett tips är att högerklicka på den och sen "lås aktivitetsfältet" när du fått den på plats igen.

Jag har fått ber det blåa fältet nu men ikonerna vägrar att fastna. Jag har ej låst aktivitetsfältet.

Nu hänger jag inte med, vad menar du med att inte ikonerna fastnar?
Edit: Menar du att snabbstartikonerna inte finns på plats? i så fall högerklick på aktivitetsfältet|Verktygsfält|Snabbstart...

Senast ändrad:

Jag menade att dom inte ville fastna där nere i vertygsfältet lixom. Men nu funkar det.

Liknande trådar

IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen... 2
Svar
22
· Visningar
1 658
Senast: Rie
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
734
Avel Har ett sto som gick in i månad 9 nu. Har känt sparkar sedan någon månad tillbaka och rörelsena blir bara fler och fler. I månad 6 va...
Svar
4
· Visningar
752
Senast: Freazer
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 158
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?