Brännpenna/glödpenna

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Fozzie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 5 901
F

Fozzie

Eller vad nu en sådan sak heter. Vart kan man köpa sådana? Hittar inte på biltema eller jula, men jag vet ju som sagt var inte exakt vad jag ska söka på.

Sv: Brännpenna/glödpenna

Glödritningspenna tror jag det officiella namnet är, det finns en model på Clas Ohlssons som iofs ritar fint men det är för långt från greppet till spetsen så man blir darrhänt efter ett tag.
Det finns en modell där själva ritverktyget sitter fast med en sladd i en låda, den är bättre att hålla i om man ska rita länge men där exaktheten är sämre på stiftet. se sid 3 HÄR

Sv: Brännpenna/glödpenna

Tack tack för tipsen :)
Tänkte försöka göra lite egna skyltar!

Liknande trådar

Fritid Jag har en iPhone 11 som är fyra år gammal. Batteriet börjar balla ur och jag inser att jag måste köpa en ny mobil snart. Jag söker en...
Svar
8
· Visningar
390
Senast: Lilla
·
Samhälle Jag vet ju att många lever utan bil, och att det är en lyx egentligen. Men jag har vant mig vid lyxen, dessutom nyproducerad bil, och... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 279
Senast: Amha
·
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas... 2
Svar
23
· Visningar
1 286
Senast: NilHe
·
Kropp & Själ Nu behöver jag alla hobbypsykologers hjälp! Jag har haft en helt vanlig trevlig morgon. Lämnat sonen på scouterna och körde till ÖB för... 2
Svar
29
· Visningar
2 520
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025