Bredband via telejacket

Jag har blivit kund via vår fiberförening som tecknat gruppavtal. Inget jag valt själv alltså. Kan verkligen inte rekommendera det till någon.
Några av oss får telefonin på köpet och andra av oss får debiteringen på 29 kr. Synnerligen märkligt.

När de kopplade in telefonen så gav de oss andra telefonnummer under ett par veckors tid. vilket inte meddelades. Jag kunde ringa ut men de som ringde mig fick spärrton.Jag hade alltså ett telefonnummer som inte fanns någonstans, varken hos mig eller på någon av söktjänsterna. Det var helt normalt att ha hemligt nummer några veckor sa Comhem när jag upptäckte det....

O_o Förstår att du inte är nöjd!

Liknande trådar

• Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
24 275
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok För ett tag sen damp det ner ett brev i brevlådan om att det var utbyggnad av fiber på gång i vårt område, och att vi nu hade möjlighet...
Svar
0
· Visningar
411
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 192
Senast: Luff
·
Hästmänniskan Hej! Vet inte om denna tråd hamnade rätt, men kände att frågan vänder sig till oss med hästar snarare än att lägga den inne på senior...
Svar
9
· Visningar
1 917
Senast: Mim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Dalmatiner