Bukefalos 28 år!

Breeders för 5-åringar

FUNNY

Trådstartare
Hej !

Är det någon som vet hur man kvalar in och på vilken nivå det är ?

Tacksam för svar !
 
Du kan kvala i LB eller LA för unga hästar. Högre procent krävs i LB. Kvalar gör du på de regionala tävlingar som har kvalklasser.
 
Hur vet jag vilka som har kvalklasser då ? Och det är väl när hästen är 5 som jag får tävla högre än Lc va ? Lillen är nämligen 4 år och vi planerar för tillfället att göra kvalitetstävlan för 4-åringar, men sen kanske det hade varit kul att ha målet på Breeders nästa år.
 
Trodde man bara fick rida LA på femåringar i dressyr?
Man får(fick) iaf inte starta högre än 120cm(fd LA) på femåringar i hoppning... :confused:
 
du får rida MSV dressyr på en femåring, jag gjorde det med min och kollade därför upp det i TR innan...

kval till breeders däremot ska ske i LB eller LA. programmen heter LB för unga hästar och LA för unga hästar.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Onsdag morgon drar hoppningen i gång på Breeders. En höjdpunkt under veckan blir lördagens testridning av 5-åringarna med världens bästa...
Svar
0
· Visningar
363
Senast: Gunnar
·
Samhälle Hej! Då försäkringsbolaget har så lång kötid i telefon så chansar jag med att kasta ut frågan här. Jag har haft en barnförsäkring hela...
Svar
1
· Visningar
261
Senast: sjoberga
·
Hemmet Hej! Är det någon händig själ där ute som svara på lite frågor angående slipning av bord. Det här bordet (se bild) skulle jag vilja...
Svar
2
· Visningar
299
Senast: Cattis_E
·
Hundträning Hej. Jag har en mittelspitz hane på 2år. Har ett problem att han är så misstänksam emot mig och nu har han börjat totalvägra att klippa...
Svar
15
· Visningar
764
Senast: Josefineeee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp