Briar eller ej ?

Sv: Briar eller ej ?

Min Danone-avkomma är allt annat än lågställd!

Danone
Omdöme exteriör
(2003). Välutvecklad, elegant och långlinjerad hingst med naturlig resning. Vackert huvud, välformad väl ansatt hals, välutvecklad manke, djup bog, långt något sluttande kors. Lindrigt parallelllförskjuten båda fram. Rör sig korrekt. För dagen överilad skritt.

Tråden är 1 år gammal så tror att TS redan betäckt;)
 
Sv: Briar eller ej ?

Jag kan tyvärr inte se dit länk på stoet. Står hennes stam där?

Dom Don Romantik avkommar jag har set har varit väldig ädle, lång benade og högställte.

Men ut fra det jag har läst du sökar, tänkar lite på hingstar som Gribaldi, De noir och Zardin Firfod.

Jag har själv fått et top hingstföl ut av Gribaldi och han är ju kändt for at ge bra temp. och hans avkommar talar ju for sig själv.

Zardinen är med kändt for at ge bra temp och rigtig bra gångarter. Zardinen är godkändt i Oldenburger Verband, siegerhengst i ZfDP, Dv och Svensk varmblod.

De noir avlar typefaste avkommar på många olika ston. Ädelt och med bra gångarter. Blev elit hingst i Dk som bara 8 årig. Han är godkändt i Hannover, svensk,norsk och dansk varmblod.

Mvh Kit
 

Liknande trådar

Avel Hej alla Bukafalare Hoppas några orkar vägleda mig i denna djungel av hingstar som finns att tillgå................... Har ett...
Svar
5
· Visningar
1 284
Senast: Ramona
·
C
Avel Jag tänkte den här trådenkunde vara lämplig nu när många frågar om hingstval till sina ston. Många av frågorna kring detta som brukar...
Svar
3
· Visningar
1 488
Senast: Guld
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp