• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 140
  • Visningar Visningar 8 525
N

Notorius

Om det är en mässingsbricka med en häst som hoppar och så står det HG på den, visst är det väl Herve Godignon då? Jag har köpt en sån bricka som jag ska sätta på billiga HMC träns :devil: :banana:

Sv: Bricka

Jo jag har för mig det=) Men varför bara köpa brickan...? Spara ihop till tränset! Mycket bättre!! ;-P

ninsan skrev:
Jo jag har för mig det=) Men varför bara köpa brickan...? Spara ihop till tränset! Mycket bättre!! ;-P

Näe, har inge lust att köpa ETT träns för 2500 när jag kan köpa 5 vanliga :smirk: Och brickan kan man ju flytta runt hehe :D

Vart har du köpt den brickan då?
Hur sätter man fast den? :bump:

Skulle jag se ett träns med HG-bricka på, som egentligen INTE är ett HG-träns skulle ägaren till tränset falla långt ner i mina ögon.
(det finns skillnader på alla träns, finns inga som är exakt likadana)
Om någon frågar dig om det är ett riktigt HG-träns, skulle du ljuga då o säga att det ÄR ett HG-träns??

Nej har man inte råd att köpa originaltränset kan man låta bli att "fuska" tycker jag!!

Oj, Oj... Fruktansvärt löjligt och barnsligt måste jag säga...

HaHa fy fan vad larvigt..
De som känner till märket kommer nog märka ganska direkt att det är fejk..
Och de som inte ser det är vet väl inte knappt vad det där för märke..
Så vem ska du lura?
Om du nu är så snål att du inte kan köpa det riktiga tränset, varför ska du då ha låtsat ha gjort det? Själva grejjen är ju att man får ett bra kvalitets träns och inte för att impa på kompisarna isåfall måste man ha väldigt dåligt självförtroende.. (Det man inte är det bär man på sig, sa min kompis mamma en gång)

Otroligt omoget att hålla på att flytta bricka. :smirk:

Själv är jag stolt ägare till ett HG träns m achen nosgrimma! :bow:

nytrans2s.jpg

En sådant träns har jag, behöver ej flytta bricka jag!

Lady_S skrev:
Varför lura folk att man har något som man inte vill köpa?

vem har sagt att jag ska lura ngn?
enda anledningen till att jag har brickan på ett annat träns är för att jag tkr det är fint och jag tkr att det är min ensak som ingen annan har ngt att göra med. men det finns ju självklart folk som ska lägga sig i allt, ungefär som du.

Sweet skrev:
Oj, Oj... Fruktansvärt löjligt och barnsligt måste jag säga...

Hahaha, vad alla bryr sig, jag gör som jag vill. jag tkr det är otroligt barnsligt att du ens orkar bry dig om vad jag gör.
tar du ngn skada av detta ? neej just det.

Jag tycker i alla fall att det är fruktansvärt omoget att ta ett märke från ett dyrt kvalitetsträns som kostar flera tusen och sätta det på ett billigt träns bara för att andra ska tro att det är ett dyrt märkesträns.

Det är ju ungefär som att ta ett BMW märke och sätta på en gammal Volvo och sedan åka runt och tro att man har en dyr, fin BMW... :rofl:

Men du gör som du vill. :smirk:

Precis! I vilket syfte skapade du tråden?? För att du trodde alla skulle hålla med dig....?? :cool:

Otroligt barnsligt. Har du inte råd eller vill lägga mkt pengar på ett bra träns med kvalitee ska du inte heller köpa nån jävla bricka o sätta på billiga skitträns rent ut sagt.. :devil:

Så här kommer du se ut om nån frågar om det är ett äkta Herve Godignon träns.. :eek:

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
406
Senast: Freazer
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: Lisen82
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 734
Senast: Edla
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock... 2
Svar
20
· Visningar
1 077
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Valp med diarré?