Bukefalos 28 år!

Brink letar ny ryttare till Biggles 1015

Sv: Brink letar ny ryttare till Biggles 1015

AnmÄler mig frivilligt..

SkÄmt Å sido. Mkt roligt fÖr dressyrsporten i sverige! Äntligen!
 
Sv: Brink letar ny ryttare till Biggles 1015

Ja visst är det kul att det äntligen ska hända något med Biggles. Hoppas verkligen han blir kvar i Sverige!
 
Sv: Brink letar ny ryttare till Biggles 1015

OO skicka den idén till TV 3, Sverige söker en super ryttare! Hade kunnat bli riktigt underhållande :-)) :bump:
 
Sv: Brink letar ny ryttare till Biggles 1015

Hoppas att det blir en kvinnlig ryttare till en så vackert maskulin hingst...Antar att man inte ens skulle få prova :p
 
Sv: Brink letar ny ryttare till Biggles 1015

Vem tror vi då?
Jag skulle kanske satsa en peng på Kittel, de är dudes + att Kittel håller till i Tyskland - konkurrerar inte med Briar + otroligt många avlar för dressyr där.
Sedan är tyskarna klart konservativa och det kan ju vara negativt för en svensk häst...

Brink + Kittel är ju båda långa blonda och män, sedan kanske de rider fram annorlunda :P
 
Sv: Brink letar ny ryttare till Biggles 1015

Vad menar du med dokusåpa??
 
Sv: Brink letar ny ryttare till Biggles 1015

Vem tror vi då?
Jag skulle kanske satsa en peng på Kittel, de är dudes + att Kittel håller till i Tyskland - konkurrerar inte med Briar + otroligt många avlar för dressyr där.
Sedan är tyskarna klart konservativa och det kan ju vara negativt för en svensk häst...

Brink + Kittel är ju båda långa blonda och män, sedan kanske de rider fram annorlunda :P

Jag skulle vilja se en kvinna på Biggles,varför inte Minna Telde.....
 
Sv: Brink letar ny ryttare till Biggles 1015

Jag menar att de kunde visa det på tv, ungefär som när Linda Rosing sökte en man, fast i lite annan tappning... ;)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Franska toppryttaren Penelope Leprevost och hennes mästerskapshäst Vagabond de la Pomme är inte längre ett ekipage då ryttarens...
Svar
0
· Visningar
319
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Världsrekordponnyn SL Lucci har fått en ny ryttare. Det är en brittisk 13-åring som får uppdraget att tävla honom vidare. ... Källa /...
Svar
0
· Visningar
295
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Den godkända hingsten Triton Hästak är såld. Köparen har länge haft ett gott öga till Triton och nu blir det Alexander Zetterman som ska...
Svar
0
· Visningar
583
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
3 893

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp