JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Brittisk seger i Grand Prix-kvalet
(Ridsport)
FALSTERBO HORSE SHOW: 55 ekipage gav sig på 1,50-banan som var första kval till söndagens Grand Prix. Bäst gick det för Storbritanniens Peter Charles på Murka's Vindicat W.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Första kvalet till Falsterbo Grand Prix avgjordes i dag på den internationella hopparenan. Vädret bjöd på både ösregn och strålande sol...
Hästnyheter
Det blev tysk seger i grand prix-hoppningen under Falsterbo Horse Show. Sandra Auffarth på hästen Quirici vann efter att ha bjudit på...
Hästnyheter
Fredag kväll på Jönköping Horse Show bjöd på en olidligt spännande hoppning när kvalet till Jönköping Grand Prix presenterat av ATG...
Hästnyheter
Explosion W, som reds till individuellt OS-guld i Tokyo 2021 av brittiske Ben Maher, skadades på banan under den femstjärniga Grand...
Tapeter tapeter tapeter
Hemmet Inte hemma hos mig, men en bättre bild på hur tapeten ser ut. Nu har ju jag vit panel på toaletten också, så det är inte riktigt så...
Ramona
32 minuter sedan
Hur lär man sig att leva ensam?
Kropp & Själ Nu verkar du ju inte vara helt döv, men jag har under mitt arbetsliv träffat flera som är helt döva. Jag jobbade i flera år på DHL som...
Ramona
42 minuter sedan
Livskristråden
Kropp & Själ Jag har också en kris just nu. Eller ja, jag krisar väl mest hela tiden, men just nu är jag stressad över mitt liv. Jag har haft samma...
Ramona
52 minuter sedan
Svar: 150
Visningar: 12 478
Allmänt
Valp 2025
Övr. Hund Vi ensamtränar, långsamt. Än så länge har han bara varit själv i typ en kvart (jag har ingenstans att gå utan honom 😅) men jag har...
geting
Igår kl 21:03
Svar: 978
Visningar: 71 873
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter och funderar på vad jag ska göra imorgon med hundarna. Cykla kanske? Eller testa att springa med Lily om sambons syster skulle...
Red_Chili
Igår kl 20:50
Svar: 1 403
Visningar: 85 854
Hund
Oseriös avel 2023
Svar: 1 885
Visningar: 184 178
Hund