Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
I den mån jag använder brodd har jag oftast "vanliga" gräsbrodd. Har några mindre och några större av liknande modell.
Är det hårt och lite halt underlag kan isbrodd fungera bättre.
Har alltid bara traktbrodd, och ibland bara i yttre hålet fram.
Jag har en såkallad terrängbrodd. den är fyrkantig precis där man skruvar in den och är rund resten. svårt att förklara, men den ska vara bra för att inte hästen ska kunna vrida om, elelr att det ska bli så hårt när den landar. när det är riktigt blött har jag gräsbrodd
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Trädgård & Växter Ska sätta en rabattkant längs rabatten på framsidan och fylla på med barkmull i hopp om att få bättre struktur på jorden. Jag bytte ut...
Övr. Grenar Har du det mjuka (flexi-soft) eller lite hårdare Mullen) trust-bettet? Pärlan går på ett trust-bett som jag gissar är ett flexi-soft när...