Brodderat...

Sv: Brodderat...

Har ett helvitt shabrak från hansbo, broderat med mitt + förra ponnyns namn på varsin sida, i guld! :love:

*sega sorbe i farten!*

låter precis som wingils shabrak som hon brodderade i lördags, fast det var ett annat märke! ;)

Skulle det vara snyggt på ett amerikanske hoppshabrak om man bara brodderade in sina incialer(stavning?)?. Eftersom jag har så LÅNGT namn så det skulle inte få plats! Haha, ett namn på varje sida! :D

Det enda jag har med brodyr är min jacka med mitt + klubbens namn på :o

Men nu till nya hästen ska jag ta tag i att fixa ett par schabrak med brodyr. Kanske täcke också men jag köper nya täcken hela tiden så det känns lite onödigt :angel:

Ullis

Jag har en hel massa grejer som är broderade. Fyra jackor, med mitt och olika klubbars namn på (jag är en hejare på att byta klubbar hit och dit). Fyra schabrak med mitt namn på, varav ett är vitt med gamla klubbens namn på ena sidan. Två schabrak samt två fleecetäcken med gamla ponnyns namn på. Så har jag två schabrak med krafft-brodyr också, ett blått och ett vitt :p

Haha, kom på en sak här när jag sitter i mina egna tankar... Jag rider ALLTID med brodderade shabrak! Haha. :rofl:

Jag har endast min tömkörningsgjord där mina intialer (stavas?) är broderade på...

jag har boxgardin, x antal schabrak sen klubbjackor och sånt men de räknas typ inte.. :p broderar inte schabrak så mkt längre eftersom man ändå byter häst sen!
funderar på att brodera mitt Hansbo täcke, men jag vet inte.. vad tycker ni? det är ett bävernylontäcke, grönt med créme färgad kant! jättefint! isf kommer det nog stå hästens namn, kommer ju ändå inte köpa nån mer ponny så jag kommer inte kunna ha de till nån annan häst sen iaf.. :bump:

62481_1126273445.jpg
pannband.jpg

jag har INGA broderade saker, helt onödig utgift tycker jag och dessutom tycker jag inte att jag behöver skylta med vem jag är...
(ok, klubbjackan har brodyr på ryggen, men det känns ok jag representerar ju ändå klubben ute på tävlingar)

...men den dagen jag får en sponsor :p kan jag tänka mej att ha brodyr på nästan vad som helst :angel:

Alla ponnisar har minst 2 schabrak med sitt namn på samt deras fleecetäcken. Alla har fått varsitt sadelöverdrag i fleece där jag har broderat deras namn samt en figur på, på bakvalvet. Har sytt dem själv och är jättenöjd med passformen.
Att vi har det så är för att ungarna har så svårt att hålla isär alla ponnisarnas grejer annars. Varje häst har sin färg samt något enstaka vitt schabrak. Sammanlagt har jag nog 30 broderade schabrak :angel:
Ida har dessutom sina vinnartäcken från kvaliten gångart/hoppning broderade med sitt namn och Kvalitetsvinnare 2002 på :p samt ett BIS täcke med Folksam och sitt namn på.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
881
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
409
Senast: Freazer
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 431

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka