Brodera huvor?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 1 593
N

Notorius

Kan man lämna in huvor (tävlingsmössor nii veeet) och få dem broderade? Typ med ett litet hästhuvud/hästens namn?
Givetvis liten text då, inte modell gigantisk.
Nån som vet? :D

Sv: Brodera huvor?

Då måste det nog vara en "hel" luva, och inte en virkad. Men jag menar... det är ju ändå ingen som ser? :p

De går ju att brodera på en tygbit å sedan sätta fast. Så vet jag att helena L haar på sina equiline luvor iallafall.

Men det är gulligt :D
Plus att då kan ingen sno dem av mig :devil: Vart får man tag på en hel då? Jag tycker alla är virkade :p

Asterix: Smaart. Måste testas.

Börjes nya huvor, fick hem den beiga för någon dag sen och har lämnat in den för tryck. Den har en tygbit på de virkade.

Smart, det finns några här i närheten som trycker, kanske är enklare. Du måste visa hur det blev när du får hem den :D

Jepps de ska jag göra, de skulle ha den klar till i slytet av veckan..

Annars har JW (här kommer Sorbe som kan allt som JW produkterna, som nog alla vet vid det här laget! :angel: ) en luva ju, men på vissa står det redan "John Whitaker" brodderat, men jag tror att det går att få utan oxå, de är virkade, men längst ner finns det en "lapp" där man kan broddera ;)

Vad ska det stå på de? *nyfiken*

Va?! Finns det dom det står John Whitaker på på tygbiten?! Jag har liksom gått och tänkt att det skulle varit väldigt fint om det hade varit så..Hehe ;)

Vart hittar man dom?

Åhhh....jag som var där häromdagen och tittade inte på huvor, inte för att jag ska ha någon men jag kunde ha tittat åt er andra.

Jag :devil: menar att jag var i skara och då kunde jag tittat på john whittaker luvorna....

hehe, vet redan hur de ser ut ;) men jag är lite fundersam om man kan få de utan att det är brodderat?!

Dom har icke broderade på Skara! Har köpt ett par stycken därifrån..

Okej, du får väl hoppa omkring på mässor å kika ;) Eller fråga de på Skara om de kan ta in sånna åt dig?!

Arå, jag ska nog köpa nya luvor i september, och trycka (inte brodera, ändrat mig :p) på en av dem.

Liknande trådar

Hästvård Måste få lite feedback och höra om nån har några liknande erfarenheter. Min häst som blir 6 år i år visade sig ha mask, 600 på lilla...
Svar
5
· Visningar
786
Senast: lundsbo
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
875
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 127
Senast: Fille
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 395

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Stärka 3 åring
  • Svullet ben
Tillbaka