Brodyrstil

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare pemma
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 681
P

pemma

Skulle beställa ett ridtäcke i ull och så visade det sig att brodyren var gratis (hade inte tänkte mig någon brodyr, men nu..)
Så vilken stil är snyggast?
Jag kan inte bestämma mig....
brodyrstil_250.jpg

Sv: Brodyrstil

Fyran tyckte jag om. Synd bara att man inte får se hur dess versaler ser ut :smirk:

3an va bäst tycker jag, tvåan kan det ju va lite svårt att se vad det står ibland..beror på hur stort de är åså

Docka-93 skrev:
Vad sk där stå?
Kort eller låååångt namn? :angel:

Vet inte ännu. Antagligen för och efternamn. Hade som sagt inte planerat att ha ngt broderat...;)

Själv gillar jag stil 2, 3 och 5 tror jag. 2:an går nog bort för som någon annan sa kan det nog bli svårt att se vad där står..

Här är bild på hur ridtäcket (100 % ull) ser ut:
ullrid_250.jpg

Länk till samma bild fast större:
http://www.exklusiv.se/images/ullrid_750.jpg

Senast ändrad av en moderator:

S. 7 gör sig väldigt snyggt i tryck iaf.. har det på ett schabrak.

Ska du brodera ditt eller hästens namn på täcket? Ska du ha med både för - och efternamn i så fall? Eller ska du bara brodera bådas namn på täcket?

Tack..färgen är lite missvisande..de är mer djuprött.med mörkare grått kantband..får väl skylla på en kass kamera

Liknande trådar

Utrustning Ska beställa en Thermobar, men så ska man välja längd på kabel 2, 10 eller 20 meter Säkert en jättedum fråga men Hur ska man tänka...
Svar
6
· Visningar
277
Senast: Johannna1
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 410
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 446
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
577
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka