Bröllopsresa Italien

Anna-KarinO

Trådstartare
Nu är man äntligen gift!! Bröllopet gick som planerat men nu har vi det där med bröllopsresa kvar. Undrar om det är någon här som har lite tips om resa till Italien i sommar (mitten av juli). Vi har kollat lite på den södra kusten, runt cinque terra och Genua. Nån som har nåt bra tips? Vi vill mest äta gott, dricka gott, ha lite strandhäng och bara njuta av varandra.. Ingen shopping alltså och det behöver inte finnas massa saker att besöka. Tanken är att hotell och resa ska gå på max 15 000 kr för en vecka. Snälla, hjälp!!
 
Oj, det är svårt att välja. Jag har italienska påbrå och bott där i flera år och tror att ni kommer bli nöjda vad ni än väljer, faktiskt.
Jag kan tipsa iaf om Isola d'Elba som inte är så svenskturistiskt
 
Nu är man äntligen gift!! Bröllopet gick som planerat men nu har vi det där med bröllopsresa kvar. Undrar om det är någon här som har lite tips om resa till Italien i sommar (mitten av juli). Vi har kollat lite på den södra kusten, runt cinque terra och Genua. Nån som har nåt bra tips? Vi vill mest äta gott, dricka gott, ha lite strandhäng och bara njuta av varandra.. Ingen shopping alltså och det behöver inte finnas massa saker att besöka. Tanken är att hotell och resa ska gå på max 15 000 kr för en vecka. Snälla, hjälp!!

Cinque är fantastiskt, om man är nöjd med mat och vandring. Ta det:)
 

Liknande trådar

Fritid Denna regniga söndagsförmiddag drömmer vi oss bort till Costa Rica, som är det tilltänkta målet för vår bröllopsresa. Vi gifter oss i...
Svar
4
· Visningar
818
Senast: Ava22
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 948
Senast: jemeni
·
R
Äldre I år har jag och min bror lovat våra kids en solsemester efter alla resor till snön. Uppdraget att hitta "rätt" resmål föll på mig...
2
Svar
30
· Visningar
2 085
Senast: Raderad medlem 94602
·
Äldre Jag och min man har precis börjat fundera på vart vi ska åka på bröllopsresa (vi har redan gift oss men bestämde att vi skulle avvakta...
Svar
17
· Visningar
1 282
Senast: Sunshine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Eurovision Song Contest 2024
  • Kämpa på

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp