Bruksridning

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare provincia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 101
P

provincia

Hej!
jag täntke höra om någon vet någon träning/tävling inom bruksridning på gång i Uppsala/Stockholmområdet? Eller om någon vet klubbar som brukar ha det?

Tack för alla svar! :)

Sv: Bruksridning

Kolla JUFs hemsida, där står det ibland. Googla funkar ibland också :p Jag hittade en tävling här på det sättet :D

Jo har provet JUF men hitta inget, blir väl google nu :) Tävlar du själv i Uppsala/Sthlm?

Nä, jag är västgöte :D Eller mest har jag varit i Jönköpings län, det var där jag bodde först.

Det är dåligt med träningstävlingar i Stockholm/Uppsala. Jag har varit i kontakt med några i Uppsala/Gävle för att förhoppningsvis kicka igång lite träningstävlingar till nästa år.

Liknande trådar

Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
576
Senast: Pilot
·
Foder & Strö Hej! Jag har några frågor angående foder. Min häst har varit på träning och skall börja utfodras med hel havre och betfor samt protein...
Svar
13
· Visningar
863
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 765
Senast: tanten
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 988
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka