Brun Anky-sadel

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Malinigbg
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 105
M

Malinigbg

Ska köpa ny sadel. Den som passar bäst på min häst är Anky.
Jag älskar brunt men tyckte inte att Ankyns bruna färg var snygg, den såg färgad ut och för röd för min smak.
Nu till frågan:
Blir den snyggare med tiden?
/Malin

Sv: Brun Anky-sadel

Det är pessoa vad?

i såna fall blir dom mörkare med tiden OM dom är i kalvläder. inte annars.

Som Centuar säger, de blir lite mörkare först, men det är bara om det är kalvskinn som dom verkligen blir mörkare. Annars håller dom den färgen dom har.
Kan du inte ta en svart om du inte gillar den bruna?

Jo, jag får ju ta en svart i så fall. Men jag älskar brunt och har samtliga träns och kandar i brunt...
Men den bruna färgen som Ankysadeln har passar ändå inte.
Hade hoppats att någon skulle säga att "ja, den var inte så snygg från början men efter ett par månader blev den bara finare och finare";)
Tror kanske inte det kommer hända:angel:
Tack ändå. /Malin

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
562
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Jag ska köpa en ny sele till min aprikosröda dvärgpudel som när solen lyser ser gyllene ut i pälsen. Jag har nästan bestämt mig för...
Svar
11
· Visningar
1 036
Senast: Sel
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 593
Senast: manda
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
546
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka