brun eller svart utrustning? *funderar..*

Sv: brun eller svart utrustning? *funderar..*

men brunt på en svart häst är ju jättefint! :love: sadelgjorden gör inget om den är svart tkr jag.
 
Sv: brun eller svart utrustning? *funderar..*

okej. det finns ju så många nyanser av brunt! :p har du ngn bild på för slags mörkbrun du menar? tkr du att jag har för ljust brun nu?
 
Sv: brun eller svart utrustning? *funderar..*

Tack för det! Behövde jag höra. Sadeln är verkligen BRUN, jättebrun..
Fick även bli en brun gjord, men ska ev byta till en svängd, tror det kan behövas..På sommaren är hästen mörkbrun iof..
21825418.jpg

Senare hoppas jag hitta en ann sadel, den här ska vara till inridningen främst. Den är ju KORT till hennes långa rygg! Måste jag bara hitta ett brunt träns x-full, men pull-back nosgrimma!
 
Sv: brun eller svart utrustning? *funderar..*

hi hi sadeln ser ut som en mygga :p
beträffande gjorden så tycker jag brun, måste matcha
 
Sv: brun eller svart utrustning? *funderar..*

I grund och botten så räknar jag inte svart som en färg och tycker inte den passar några hästar förutom svarta där den smälter in och vita där den svarta utrustningen inte blir dominerande.
Din häst har ganska mycket svart i sig själv och att tillföra ännu mera tycker jag "slår ihjäl" den bruna färg som finns och som jag tycker är mycket mera levande.
I min åsikt tar jag ingen hänsyn till att det är lättare att hitta utrustning i svart.;) Det går att hitta i brunt också om man väljer en "vanlig" brun färg (typ havanna) och undviker de udda nyanserna.
 
Sv: brun eller svart utrustning? *funderar..*

okej, tack för att du förklarade hur du menade :bow:
 
Sv: brun eller svart utrustning? *funderar..*

Svart röstar jag på! :D
 
Sv: brun eller svart utrustning? *funderar..*

Jag röstar för svart utrustning!
 
Sv: brun eller svart utrustning? *funderar..*

kl

tack till alla som svarat! :bow: har nu (iaf preliminärt :angel:) bestämt mig för svart utrustning! :D
 
Sv: brun eller svart utrustning? *funderar..*

:banana: Svart är lätt snyggast
 
Sv: brun eller svart utrustning? *funderar..*

Brunt är snyggast
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: brun eller svart utrustning? *funderar..*

Svaaaaaaaaaarrrrrrrtttttttttt!!! ;):angel:
 
Sv: brun eller svart utrustning? *funderar..*

Klart att du ska ha svart när du ändå har brunt till dressyren, då får du ju en anledning till att köpa ny matchande utrustning ;)
 

Liknande trådar

Utrustning Behöver lite input! Har en svart häst med frieser i sig. Vi kommer börja tävla dressyr i vår. Hon har brun sadel och brunt träns...
Svar
18
· Visningar
2 301
Senast: Amanda_F
·
Utrustning Nu när det har gått ett år efter jag köpte min förra kavaj börjar jag sukta på en ny. Då jag är otroligt nöjd med min Animo har jag hela...
Svar
0
· Visningar
764
Senast: carriemma
·
Utrustning Hej! Nu behöver jag eran hjälp! Jag har en unghäst som det är dags att välja färg på utrustningen då vi ska komma igång lite mer med...
Svar
7
· Visningar
1 291
Senast: Lillstrumpa
·
Utrustning Är ute efter en ny sadel till min grabb igen, han är en tämligen halvsvår nöt att knäcka för tillfället. Han är en travare i...
Svar
12
· Visningar
2 710
Senast: Tagliabue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp