Brun/tabacco/oxblod färgat träns?

Etoile

Trådstartare
Hej! Min sadel har en lite annorlunda färg.. Det är en ny prestige paris d, den är typ en blandning av brun, tabacco och oxblod.. Ngn. som vet vad den färgen kallas :confused:
Hur som helst så letar jag efter ett matchande träns.. Det ska vara ett med vanlig aaschen nosgrimma, ej pullar eller remont!
Maxpris får väl vara ca 600kr..
Ngn. som vet ngt. bra märke? gärna med bild :bow:

Sv: Brun/tabacco/oxblod färgat träns?

Kan det vara en mahogny färg på din sadel kanske?? Inte så lätt att veta utan att ha sett den. Âr det mahogny så vet jag om vart du kan få tag på matchande träns.

Sv: Brun/tabacco/oxblod färgat träns?

Nej, den är inte fullt så röd.... Jag får väl ta en bild på den och lägga in :idea:

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 363
Utrustning Hej Nu är det så att vid hoppning så letar jag ett nytt bett. Kommer användas endast vid tävling då jag jobbar på med vanligt tränsbett...
Svar
5
· Visningar
1 863
Senast: Vogue
·
Utrustning Hej! Jag har just nu en Prestige Paris med normal bom som inte längre passar min häst pga den är för smal i bommen. Hästen har lång...
Svar
7
· Visningar
1 195
Utrustning Får snart hem en mörkfux ponny utan tecken. Undrar nu vilken färg ni tror skulle passa bäst på täcken? Jag älskar vinrött men vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 374
Senast: Wera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m