Bruna dressyrträns?

Centaur

Trådstartare
Någon som har tips på snygga bruna dressyrträns? Bred nosgrimma och helst mässingspännen, alt. betthakar. Visa gärna bild!! :)

Sv: Bruna dressyrträns?

mitt träns från ridsportshopen är ju snyggt! faktiskt.
WilleUBRF2.jpg

billigt, bra kvalité, man får två pannband med (haha vad man nu skulle vilja använda en guldlänk i pannan på honom vet jag inte men men) o ett par hyffsat trevliga gummiribb-tyglar.
tror jag betalade ca 320kr o det är jättesnyggt. fast jag har ju blivit tvungen att byta nosgrimma eftersom min diva hatar breda remmar.
just det, anledningen till att slemremmen ser lite skum ut är att jag har tappat ena fållan som man ska ha den delen av remmen som blir över, man får två fållor lixom o jag är slarvig :p

Ja, det är ganska fint ju! Ser så klumpigt ut på produktbilden, och även i butik (har sett samma på My One, men dom hade bara svart), men det ser ju fint ut på!

Har faktisk en rundsydd brun martingal med såna runda spännen också. :)

behöver också ett sådant träns med mässingsspännen.. men ridsportshoppen vad har de för adress??

Det syns kanske inte så bra men det är ett brunt träns med fodrad nosgrimma och pannband med mässingspännen.
Det är ett Jacson, billigt och bra.

IMGP1244.jpg

German line har snygga träns och kandar med betthakar. Har tyvärr ingen bild men kolla på Hansbo/Globus sida.

Söt häst, den såg stooor ut! Jag hade ett Jacson träns, men det satt liksom inte så bra på min häst, pannbandet var för kort. Har iofs några snygga pannband att ersätta det med. :)

Han är stooooor! Över 176 cm, om man tänker att jag är ca 172cm själv och att mina ben knappt räcker ner...

Jag har stora problem att hitta passande träns, men det här är strl. x-full och passar jättebra, nästan så att nosgrimman är lite liten, eller den går att spänna på första och andra hålet. Men jag tycker det är snyggare när man inte har en massa tåtar som måste låsas fast här och där.

:)

Jaa, det havanafärgade skulle nog vara perfekt! Kanske ska köpa ett sånt... :angel:
Nån som vet hur mkt frakten går på?

Liknande trådar

Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: NilHe
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
446
Senast: Freazer
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: sweep
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 755
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025
  • Tappar hår, panik

Hund, Katt, Andra Djur