Bruna lindor

Centaur

Trådstartare
Är det snyggt tror ni? På en fux? Har mest creme/sandfärgade schabrak med bruna kantband/pp, MEN det funkar dåligt med cremefärgade lindor som vädret är nu! :mad: Så kör mest med blåa, matchar ju iaf mitt ländtäcke. :p Men tänkte att bruna kanske skulle vara snyggt? Vad tror ni? Nån som har bild på en häst med bruna lindor? :banana:

Sv: Bruna lindor

Jag har bruna lindor till min fux och tycker att det är snyggt!
Annars har jag till vardags, bruna senskydd och kostskydd av märket Hampa Pro.
Lindorna är i fleece så jag har använt dom både som stall - och som ridlindor, med paddar under.

Men har du inga skydd att använda annars då? I stället för lindor?
Verkar ju mycket mer praktiskt när det är kletigt och geggit ute...

Brunt passar på de flesta hästarna, har själv en fux som jag brukar matcha i brunt :) Har bland annat lindor från Mias i mörkbrunt och ljusbrunt...

Så helt klart, brunt e snyggt på en fux!

men på en kopparfärgad häst då? :smirk: ni som verkar veta... Rött går inte alls!! det skär sej totalt =/ Har mykke marint efter ponnyn men det passar inte heller...för grabbigt :smirk: har endast hittat signalgult som passar hittils... men det är ju precis som Creme lite opraktiskt...

Joodå. Har massor av skydd. Men pållen gillar lindor... :angel: nej men han har ett sår på insidan av höger bak som nu äntligen börjar läka ordentligt, och det kommer precis vid kanten av skydden så är orolig att det ska gå upp igen. Annars håller jag med om att det vore mer praktisk med skydd! Har två uppsättningar bruna skydd, veredus och eskadron med fårskinn. Bland annat. ;)

Ni har inte några bilder på hur det ser ut då? :)

Okej, då förstår jag. Har tyvärr inga bilder men om jag orkar linda i morgon så får jag väll linda med dom bruna lindorna då och knäppa ett kort på dom då. :)

Men jag tycker i alla fall att brunt är fint på i princip alla fuxar. :)

Yes min fuxa passar super i brunt! Har mörkbrunt läder oxå ju, såå fint. Min e rätt mörk fux, men jag tror alla fuxar passar i brunt! Ta inte för ljus brun bara, det är snyggare med mörkbrun

jag har tur, min fux passar, tro't eller ej i rött :eek:
jag är mest förvånad av alla, men han ser skitfräck ut i det.
även gult, grönt, marint, vitt, creme, nougat, brunt o.s.v. passar perfekt på honom. och grått! bästa färgen!

Somliga har det bra dom :smirk:
Blev så besviken när Sweetie inte kunde ha de hallonröda schabraken o lindorna från en viss affär (börjar på H o slutar på ööks :angel: )
Men hon är ju inte fux heller, inte riktig iaf :D har ju svart man o svan o ben..men annars så...
Jisses...du hade som alla färger du, hela skalan! :D

Jag har creme och brunt på min fux ponny :D det är riktigt snyggt.
Men hon är lite mörkare i färgen och har vit man och typ silversvans...

Hennes häst hade ett sår på benet som håller på att läkas strax ovanför skyddet. Bättre att linda så det kan läka ifred än att använda skydd så såret går upp igen.
Står i hennes inlägg..

Jag tror brunt blir jätte snyggt. Har själv fux och tycker hon är väldigt fint i brunt och kommer så småningom investera ett par bruna benlindor också (rosa ska investeras först).

Åhh, synd att jag inte har hunnit provanvända mina bruna lindor än :( Dom är jättefina, ska ha dem på en brun häst, har världens snyggaste schabrak till ;)

Och ja, (mörk)brunt är svinsnyggt på fuxar :love:

Brunt är väldigt snyggt på fuxar om det är en snygg mörkbrun utan rödton i. Det hae jag på en fuk som jag red för en 15 år sedan:angel:
Har precis köpt ett jättesnyggt mörkbrunt dressyrschabrak från Equiline med matchande benlindor till.

Jag skyller min nypåfödda matchningsnoja på alla matchningsfreaks på buke:devil:
Men fint blir det till våren när jag har pållan tillbaka:angel:

Apo

Det är snyggt på fuxar men det beror på vad för fux också men brunt passar till dt flesta färgerna

jag har bruna lindor till min mörkfux han är jättesnygg i det!
men även "vanliga" fuxar tycker jag passar jättebra! :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då... 2
Svar
23
· Visningar
6 007
Senast: Nepenthe
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825
Utrustning Får snart hem en mörkfux ponny utan tecken. Undrar nu vilken färg ni tror skulle passa bäst på täcken? Jag älskar vinrött men vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 376
Senast: Wera
·
Gnägg Hej! :laugh: (långt inlägg men jag hoppas ni vill läsa!) Jo, det är såhär att jag är inackorderad i ett stall (ett lite större stall... 2
Svar
32
· Visningar
4 125
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka