Bruna ridstövlar!

Mimi

Trådstartare
Hej!

Jag tänkte höra om ni vet om/kan rekommendera ett par riktigt snygga bruna ridstövlar?
Jag har tittat på Hööks, men ingen av deras bruna stövlar faller mig i smaken.
Kan tillägga att jag har 40-41 i strl, men relativt smala fötter.
 
Hej!

Jag tänkte höra om ni vet om/kan rekommendera ett par riktigt snygga bruna ridstövlar?
Jag har tittat på Hööks, men ingen av deras bruna stövlar faller mig i smaken.
Kan tillägga att jag har 40-41 i strl, men relativt smala fötter.
Jag har bruna från Jacson med dragkedja bak och snörning fram över foten (sådär som ”alla” hoppstövlar har). De är magiskt sköna från dag ett!
 
Beror på budget men bl a DeNiro har flera och många standardstorlekar. Det är väl dom som har flest modeller.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
379
Senast: Badger
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 305
Senast: Squie
·
Utrustning Jag behöver snart inhandla nya ridstövlar då mina håller på att ge upp. Men jag vet inte vad jag ska ha för några. Dom ska vara mjuka...
Svar
4
· Visningar
631
Senast: KAROLIJNAH
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 519
Senast: Buongusto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp