Bruna sidepull

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Red_Tee
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 006
R

Red_Tee

Jag undrar om det är någon som vet var och om man kan köpa ett vanligt mörkbrunt sidepull med lädernosgrimma?

Alla bruna jag hittar har rep över nosen och alla med läder är svarta :)

Tack på förhand

Sv: Bruna sidepull

Jag köpte mitt på Granngården. Fast det är i ljust läder så beror på hur noga du är. Annars finns det väl en hel del westernställen som har.

Jag köpte en från HÖÖKS, den har varit bra. Men det finns säkert bättre på westernbutikerna om man letar lite. Min kompis har en med tvinnat läder på nosen, inte rep. Den beställde hon via Tumbleweed, men vet inte om de finns kvar. Det var några år sedan.

Tack för era snabba svar, jag har letat på granngården och även kollat på endel westernsiter, de har bara bruna med rep.

Har varit inne på Tumbleweed finns det fler sidor att kika på? Och hööks har jag bara sett sådana med rep:confused:

.

Jag hade ett från Hööks, det som bara såldes en kort period för några år sedan.

Har dock alldeles nyss sålt det...:(

Tack så mycket, det var det första bruna sidepullet jag hittar med lädernosgrimma, snyggt var det också. :bow:
Skulle hemskt gärna vilja ha ett mörkbrunt, men jag får leta vidare.

Fler tips mottages tacksamt. :banana:

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 290
Senast: sweep
·
Avel Hej! Jag undrar om någon vet vart jag kan hitta om mitt sto har haft föl innan? Veterinären såg att hon har blivit sytt i vulvan och då...
Svar
5
· Visningar
899
Senast: Tuppis
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 528
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
937
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka