Brunst-örter???

P

phlikkan

Har hört ryktas om olika örter som ska hjälpa på ston som får extrema "PMS"-besvär under brunsten...Ngn som är bra på det eller har tips att ge??? :confused:
 
Munkpeppar, Hilton REGULATE tex. Munkpeppar är nog det som är bäst. Men har stoet inte blivit bättre på 6-8 veckor så bör du leta någon annan behandling.
 
Tax så massa för svaren, ni e för rara!!!! :bow: Ska forska vidare lite å utföra behandling på häststackarn så får vi se om nåt hjälper!
 

Liknande trådar

Hästvård Jag har en valack och en hingst sedan tidigare, men detta är mitt första sto och.. hej och hå! Helt annan grej. 😅 Mycket starka känslor...
Svar
17
· Visningar
2 720
Senast: Stereo
·
Avel Hej! jag behöver tips från er med mer erfarenhet. Jag har några ston på besök till min hingst, varav ett av dem aldrig varit betäckt...
Svar
9
· Visningar
1 217
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 940
Senast: Stereo
·
Kropp & Själ Det här dyker upp med jämna mellanrum på forumet. Vi är flera som har eller har haft fobier, både vanliga och ovanliga. Så, har du en...
10 11 12
Svar
225
· Visningar
9 670
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp