Brunt schabrak

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Trifon
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 135
T

Trifon

Nån som vet var man kan hitta ett brunt schabrak (dressyr), och gärna matchande lindor. Har en fux och tycker att det är sååå snyggt med brunt till honom, men jag hittar det ju ingenstans! :cry: Hoppas att någon har nått litet tips...

Tack allihopa för tipsen! :) Verkar som att det bara är Mias RS som har brunt schabrak + lindor!?

Om nån råkar hitta ett par elastiska bruna lindor kan ni ju hojta till också... :cool:

Mia's är jättebra dom shabraken!
Börjes kan ta hem vilken färg m valfri passpoal o kantband om du ringer till dom. Annars finns nog dom flesta kombinationer i de affärer som säljer Mia-shabrak!

Nope bara i affären, MEN om du RINGER till AFFÄREN så tror jag de kan ta hem till dig o skicka. Så gjorde vi iaf när jag jobbade där, o det lär väl gå bra nu oxå :)
Då kan du få med vilken passpoal o sånt du vill.

Jag har ett jättefint från Hansbo. Älskar deras schabrak! Mias har oxå fina

Dumt att det inte är med i katalogen, det känns lite "enklare". :smirk: Men det kan ju vara värt att pröva, eftersom jag misstänker att priset är lite mer privänligt där.... :p

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
562
Senast: Ramona
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
869
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
657
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka