Och ska du ha sällskap i badet av ung tjej så får du inte glömma champagnen och levande ljus. Viktigt! :p
Nä dä. Glasen, Bubblet o ljusen står vid badkaret. Nja bubblet just nu i kylen. Men allt är förberett inför helgen när dejten kommer. Då ska det badas i skum och explosioner :d:devil:

jag fick ett gäng badbomber - vad ska de GÖRA egenentligen?
Mina flöt omkring lite snällt och sen löstes de upp. Gjorde jag fel`på något vis?

jag fick ett gäng badbomber - vad ska de GÖRA egenentligen?
Mina flöt omkring lite snällt och sen löstes de upp. Gjorde jag fel`på något vis?
Jag vet inte. Har inte provat än men de ska ju frigöra oljor o dofter. Sen beror det tydligen vilken bomb man har slängt i :D

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Tänkte inhandla en ny plattång. Eller hair straightener verkar de heta numera. Den ska i första hand vara till för att locka mitt långa...
Svar
12
· Visningar
678
Senast: MissFideli
·
Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 978
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag har en granne som ska flytta, en granne jag gillar mycket så blir tomt utan hen. Bara i vintras mötte jag grannen i tvättstugan som...
Svar
12
· Visningar
483
Senast: _Elly_
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 093

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Svullet ben
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Rida hästen i form + lat häst
Tillbaka