Bucas transportskydd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare _amanda_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 047
A

_amanda_

Hej

funderar på o köpa bucas transport skydd, (den nya modellen) ..
Men hur är dom i storlekarna..? Har vanligtvis stl ponny på mina skydd, men har nu insett att bucas bara gör i cob och full.. så vad tror ni ? kan cob passa ändå? har hört att dom ska vara ganska små i stl ?

Någon som vet :crazy: ..? eftersom dom är ganska dyra så vill jag gärna att dom ska passa o¨xå :o ..

Sv: Bucas transportskydd

Ta du cob, jag köpte full på mina till mitt hbl men jar får inte plats med ex lindor under (brukar linda hemma innan jag åker till träning)
Tyckte inte om spännena på de nya skydden, känns som om att de är bra nu i början men när kardborren börjar bli dassig blir de nog oanvändbara...

Sv: Bucas transportskydd

Vet tyvärr inte ang nya, men på gamla så full är ganska liten. Satt bra på 'liten häst' med smala ben, men är snudd på för små till mitt fbl på 162, som har full i benskydd.

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 559
Senast: LiviaFilippa
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 513
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 425
Senast: Johanna1988
·
Utrustning Hej hörni! Skulle behöva storlekshjälp. Hade tänkt köpa en BoT grimma till min ponny, men vet inte vilken strl jag ska ta. Ponnyn i...
Svar
6
· Visningar
789

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Dalmatiner

Hästrelaterat

Tillbaka