Bucas vintertäcke

Casteloro

Trådstartare
Går det att köpa bucas vintertäcke i grön färg nu (eller tidigare under säsongen)? Kan inte hitta det någonstans, bara svart, brun och blå.
 
Sv: Bucas vintertäcke

Begagnade finns att köpa men tror inte det finns att köpa sprillans nytt, jag köpte ett Bucas vinter för ett år sedan och då blev det brunt.
 
Sv: Bucas vintertäcke

Det kommer alltid kollektioner i olika färger. Men standard är svart, brunt och mörkblått.
 
Sv: Bucas vintertäcke

Silver med marinblå detaljer är väl också standar?
Fyndade ett helt nytt multi power all in one för 1500kr på tradera och det är silvrigt.
 
Senast ändrad:
Sv: Bucas vintertäcke

ja just det täcket är det. Men det är bara för att visa att det är aluminium i det. Täcket håller en häst lika varm hela tiden då det reflekterar värme från både insida o utsida, så hästen håller den värme den har, men blir inte för varm om solen gassar. Ett jättebra vårtäcke!
 

Liknande trådar

Fordon Skulle köpa kylarvätska idag och blev tillfrågad på macken om jag skulle ha röd, grön eller blå vätska? Killen bakom disken sa att det...
Svar
17
· Visningar
1 212
Senast: Pegasus63
·
Utrustning Köpte nyligen nya ridstövlar och har problem med att dom är jätte hala plus att dom färgar av sig. Stövlarna är bruna förutom...
Svar
1
· Visningar
698
Senast: Fiorano
·
Fritid Håller på att rensa här hemma för att sälja sånt som inte används, och hittade då en låda tyg. Baserat på vad som står på lådan måste...
Svar
4
· Visningar
622
Senast: Rosett
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 171
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp