JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Travronden)
Tre kval till Ontario Sire Stakes Gold (C$40.000) för tvååriga hingstar och valacker hölls i natt och övertygade stort gjorde Buckhams Bay (e. Ken Warkentin-Merles Image) för Jacques Herbert.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
(Travronden)
John Smith tycks ha fått fram en riktig skjutare i Buckhams Bay. I natt gjorde tvååringen...
Hästnyheter
(Travronden)
Arriba Amigo, delägd av Karin Olsson-Burgess, vann försök till Ontario Sire Stakes Gold...
Hästnyheter
(Travronden)
Nattens final i Ontario Sire Stakes Gold (C$130.000) för tvååriga ston på Flamboro Downs...
Hästnyheter
(Travronden)
Fjolårets bästa tvååriga sto i Nordamerika - Poof She's Gone - årsdebuterade i natt i ett...
Dalmatiner
Hundavel & Ras Å andra sidan så var det en i ett stall jag stod i för många år sedan, väldigt fin och trevlig tik som gick lös utan att jaga andra...
Mia_R
7 minuter sedan
Svar: 22
Visningar: 693
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Rackarungen passade på att smita ut ikväll i solskenet. Han var så söt så tänkte ta en bild men då tvärvände han och jag fick jaga efter...
Mia_R
17 minuter sedan
Svar: 600
Visningar: 31 478
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Snyggt! Är du nöjd?
*kl-ish*
Var på årliga brush-uppen för MH/MT-figgar igår. Inbokad på MH vid två tillfällen i juni.
Brie
32 minuter sedan
Svar: 1 294
Visningar: 78 203
Hund
Värde på travare?
Hästmänniskan Om man är angelägen att få köpa hästen finns det nog stor risk man retar upp säljaren genom att ge ett sånt skambud. På -80 talet låg...
abc
3 minuter sedan
Hur ska vi tänka? Häst/hundmöte -tillbud
Gnägg Det också, det hade jag helt glömt och är ju skäl för anmälan bara det!
Sel
4 minuter sedan
Bildtråd
Gnägg Apelkastning är inte konstant, det kan komma och gå.
Trivselfläckar är inget riktigt begrepp 😄
Källa, Bo Furugren, forskare och expert...
Bison
5 minuter sedan