• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Aragorn97
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 979
A

Aragorn97

Vi är tre tjejer som har som porjekt i skolan att lära en häst lite saker. Vi ska bl a lära hästen att buga, och nu undrar vi hur man lär hästen att buga på rätt och på ett säkert sätt?

Vi ska även lära hästen att plocka upp saker från backen typ vantar, trasor och liknande. Någon som har en idé hur man kan göra det?

Tacksam för svar.:bow:

Sv: Bugning?

Vi är tre tjejer som har som porjekt i skolan att lära en häst lite saker. Vi ska bl a lära hästen att buga, och nu undrar vi hur man lär hästen att buga på rätt och på ett säkert sätt?

Vi ska även lära hästen att plocka upp saker från backen typ vantar, trasor och liknande. Någon som har en idé hur man kan göra det?

Tacksam för svar.:bow:

Finns ju mkt trådar om just trickträning här på buke =) Men tänk på att sånt tar även tid! Så hoppas ni har lång tid på er med projektet. Är det så att det handlar om projektarbete i gymnasium brukar ju de hålla i 2-3 år:p

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
1 050
Senast: Freazer
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
2 072
Senast: Ninnurur
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 756
Senast: Bullen22
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 506
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka