Buke-loppet 13/4 -20!

Screenshot_20200413-160809_Fitbit.jpg

blev kortare en jag tänkt, hade ju tänkt 5 km men de slutade med 4,1 och en krånglande klocka som bestämde sig för att stänga av min runda efter strax över 2 km. Men med dagens väder med hårda vindar och små äckliga snöflingor tänker jag vara nöjd ändå för soffan locka extremt idag 🤣😜
 
Eftersom det skulle blåsa så jäkligt idag och jag hatar blåst så jag blir som en tjurig treåring valde jag att springa på påskafton och träna inne idag.

Så jag bjuder på båda mina träningar.

Bra jobbat!! :bump:

Jag körde ju fri klass med tömkörning och ridning idag. Blev ca 20 minuters tömkörning och sen ridning i ca 35 minuter. Hade tänkt ha igång equilab för att kunna dela med mig av mina pass här men glömde det ju såklart. Var lite blåsigt men sen bröten solen fram. Blev en härlig dag i stallet och kanske även kan räkna in mockningen i den fysiska aktiviteten! :D

Yay, härligt! :bump:

Jag tog mig ut tillslut också. Herre-j vad det blåste!! Det var värsta sandstormen. Filmade precis efter jag var klar. Kan inte lägga upp filmen, men man ser någorlunda på bilden. Såå glad att det i vart fall inte är snö som yr!

Men fy sjutton!!! Vilken tur att du hade glasögon! 😮😮
Bra tid! 👊💪

Snöandet saktade av, och solen kom fram en liten stund, så snöslasket hann töa bort nästan helt. Så jag gav det en chans :bump:
Helt nöjd med resultatet, med tanke på att det var årets första 10'a och motvind ungefär halva sträckan
:D

Wohoo! Grymt bra gjort!

Visa bifogad fil 48769
blev kortare en jag tänkt, hade ju tänkt 5 km men de slutade med 4,1 och en krånglande klocka som bestämde sig för att stänga av min runda efter strax över 2 km. Men med dagens väder med hårda vindar och små äckliga snöflingor tänker jag vara nöjd ändå för soffan locka extremt idag 🤣😜

Tråkigt med krånglande klocka. Bra gjort att du kom ut!!

Måste ju även tacka @strawberrysylt som hejat på i dag :banana: Lite som den berömda "skyltmannen" i lopp runt om i sverige. Fast en virtuell sort, och med mindre skägg ;):D

raz_skylt_soder_runt.jpg

Haha! Aaaw 😍 tack vad gullig du är!
Ja jag får ju heja på er här hemifrån idag, hade ju hellre sprungit själv också, men det är kul att följa er, ni är grymma! Och nån dag här snart ska jag också! 👊
 
Efteranmälan utom tävlan.
Jag gick runt sjön idag, blir cirka 7 km. Ömsom sol, ömsom snö, och rejält blåsigt. Har inget bildbevis, hann bara ta en bild på nästan vissnade rosa blåsippor innan telefonen dog eftersom jag lyssnat på återutsändningen av Tauba Katzensteins sommarprat från 2018. Rekommenderas. Tauba överlevde Auschwitz men har nu dött i covid 19. Jag tror hon blev 93 år.
IMG_1425[1].JPG
 
Efteranmälan utom tävlan.
Jag gick runt sjön idag, blir cirka 7 km. Ömsom sol, ömsom snö, och rejält blåsigt. Har inget bildbevis, hann bara ta en bild på nästan vissnade rosa blåsippor innan telefonen dog eftersom jag lyssnat på återutsändningen av Tauba Katzensteins sommarprat från 2018. Rekommenderas. Tauba överlevde Auschwitz men har nu dött i covid 19. Jag tror hon blev 93 år. Visa bifogad fil 48775

👍 Bra jobbat! Haha, ja vilket väder alla verkar ha haft idag!
 
Bra jobbat!! :bump:



Yay, härligt! :bump:



Men fy sjutton!!! Vilken tur att du hade glasögon! 😮😮
Bra tid! 👊💪



Wohoo! Grymt bra gjort!



Tråkigt med krånglande klocka. Bra gjort att du kom ut!!



Haha! Aaaw 😍 tack vad gullig du är!
Ja jag får ju heja på er här hemifrån idag, hade ju hellre sprungit själv också, men det är kul att följa er, ni är grymma! Och nån dag här snart ska jag också! 👊
Tack så mkt! :) Vad synd att du inte kunde vara med idag. Men hoppas du kan få lite lopp-känsla ändå den dagen du ska köra. Du får säga till när det blir så att vi kan heja på dig då!:banana:
 
Hemma från min bilfärd.
Kan som alla andra rapportera en väldans massa blåst. Har typ åkt slalom över vägen medan jag parerat vindbyar med ratten för att bilen ska fortsätta framåt och inte blåsa ut i dikeskanten.
Och svinkallt, trots plus enligt termometern. Har sprungit 10 m mellan bilen och mackens toalett, dock utan tidtagning. :D

Stort grattis till alla som genomfört dagens aktiviteter. :up::up::up:
 
Tack så mkt! :) Vad synd att du inte kunde vara med idag. Men hoppas du kan få lite lopp-känsla ändå den dagen du ska köra. Du får säga till när det blir så att vi kan heja på dig då!:banana:

😍 Tack! Det ska jag göra. Det är lite ont om lämplig tid nu i veckan, men jag vill ju göra det så snart som möjligt förstås... måndag skulle kunna passa ifall jag får ha uppskov tills dess...? Då kan min mamma vara med i promenadklass också så vi får loppkänsla!

Började jobba vid 13.30 så jag hann inte 😝 tyvärr!

Okej, va synd!
 
Jag anmälde mig aldrig för jag visste att jag skulle få svårt att klämma in ett löppass igår. Dessutom drog jag på mig en massa träningsvärk i söndags. Men jag drog av ett pass idag istället, och det kändes så bra så det fick bli en halvmara - det saknades ju deltagare i den klassen :D

FDAA6CB3-3129-4FC1-91F9-1ECC6BF037DE.png
 
Jag anmälde mig aldrig för jag visste att jag skulle få svårt att klämma in ett löppass igår. Dessutom drog jag på mig en massa träningsvärk i söndags. Men jag drog av ett pass idag istället, och det kändes så bra så det fick bli en halvmara - det saknades ju deltagare i den klassen :D

Visa bifogad fil 48841

Wohoo!!! Bra jobbat!🙏🤜 Att riva av en halvmara bara sådär!
Jag har sprungit två halvmaror i mitt liv, en gång själv ett par veckor före Gbg-varvet ifjol och sen själva varvet. Men vill fler!!

Vi var också ute, utom tävlan, och gick runt surtesjön igår. 7 km enligt kartan plus till och från bilen då. Bjöds på både sol och hagel.

Bra gjort! Låter mysigt med sjö och sol, fast sådär med haglet. :p
 
Wohoo!!! Bra jobbat!🙏🤜 Att riva av en halvmara bara sådär!
Jag har sprungit två halvmaror i mitt liv, en gång själv ett par veckor före Gbg-varvet ifjol och sen själva varvet. Men vill fler!!



Bra gjort! Låter mysigt med sjö och sol, fast sådär med haglet. :p
Tack! :)

Du kommer snart vara där du också om du får vara frisk och skadefri. Jag har sett att du skrivit i Springande tjejer och att du verkar vara bra på gång 💪 :up:
 
Tack! :)

Du kommer snart vara där du också om du får vara frisk och skadefri. Jag har sett att du skrivit i Springande tjejer och att du verkar vara bra på gång 💪 :up:

Tack! 😀 Vad kul att du sett mig där.
Ja, jag får se om jag hinner ikapp med träning för att springa Gbg-varvet virtuellt eller om det blir lite senare, kanske smartare att skjuta upp det lite, men sen så 🤜👊💪.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp