Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
är det någon som skulle kunna hjälpa mej.. är stormförälskad i en lampa från ikea.. som inte längre säljs.. skulle behöva veta vad den heter eller vad lampmodellen kallas eller något som gör att jag kan börja leta begagnad sådan. Det är en golvlampa med "böjd pinne" som liksom viker sig innåt så att den får samma funktion som en taklampa. och lampskärmen är jättestor. haha.. det blir ingen bra förklaring men hoppas ni kan förstå! MÅSTE ha en sån, snälla HJÄLP!
Har du nån susning om ungefär när den kan ha funnits på IKEA? Har kikat i katalogerna 2005 och framåt utan att hitta nåt... Kan det ha varit tidigare?
... undrar en som samlar på IKEA-kataloger
Om det inte absolut måste vara just exakt den lampan så har Haléns den här. Jag vet att jag sett en liknande i någon annan butik också, men kan inte hitta den just nu.
Lantbruksdjur Många köper avelsägg som har blandad grupp, är även en hel del som bor där det inte är tillåtet med tupp även om det inte är vanligt här...