Bukefalos-app?

Houdinie

Trådstartare
Jag saknar verkligen en app för bukefalos.
Finns det redan eller är det på g?

Sänt från min Xperia Neo

Sv: Bukefalos-app?

Jag efterfrågar också detta väldigt starkt. har mtcket dö tid på jobbet och min iphone är räddaren i nöden men är jobbigt att förstora upp allt på bukes hemsida hela tiden.

Sv: Bukefalos-app?

Jag kan inte gå in alls på buke på mobilen. Det gick förut men nu står det bara "dokumentet är för stort". Vilket är väldigt märkligt då det funkade innan :confused: så en app vore rätt bra kanske? alla andra sidor jag besöker funkar bra.

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 660
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Bukefalos har varit onåbar flera timmar idag. Jag trodde först att det handlade om de problem vi sett lite av den senaste tiden och...
Svar
6
· Visningar
628
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 632
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
942
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka