Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan presentera mig också, Jag heter Johanna fyller 20år i juni. Har en bordercollie-hane som fyller 1 år den 18april
Vi bor tillsammans med husse/pojkvän i Borlänge, i närheten av brandstationen (fler som bor i närheten?? promenad/träningssugen!!) Kommer från början ifrån Gårdvik, ca 2,5 mil utanför Falun. Storasyster till ericaeriksson här på buke![]()
Uppväxt på huskykennel, sedan familjens beardis och nu min egna guldklimp Zotis som jag fick av min kära lillasyster
![]()
Känner igen mig lite där, tyvärr!
Det är så tråkigt när hundarna bygger upp denna mur ikring sig..
Min hund låter otroligt mycket när vi möter hundar, men så fort han hälsar på hundar har det aldrig varit problem, problemet är bara när vi skall möta andra hundar, alltså inte hälsa på dem. Annars älskar han alla hundar, leker mer än gärna..
Kan presentera mig också, Jag heter Johanna fyller 20år i juni. Har en bordercollie-hane som fyller 1 år den 18april
Vi bor tillsammans med husse/pojkvän i Borlänge, i närheten av brandstationen (fler som bor i närheten?? promenad/träningssugen!!) Kommer från början ifrån Gårdvik, ca 2,5 mil utanför Falun. Storasyster till ericaeriksson här på buke![]()
Uppväxt på huskykennel, sedan familjens beardis och nu min egna guldklimp Zotis som jag fick av min kära lillasyster
![]()
Ps. Indil! Jag sviker dig inte, du måste bara byta stad![]()
Ja, jag vill vara med! Jag och Liiindus kommer direkt!hon bor i blg, men inte jag.
Kan vi inte fara där man kan fika lite utomhus eller så??![]()
Perfa
Ju fler, desto rörigare! Eller bättre menar jag, bättre
![]()
Fick promenadsällskap av Sannis igår med hennes stora leonbergerkille!
Zotis reagerade inte speciellt mycket på honom, promenaden gick stillsamt och väldigt bra. Zotis uppskattade den, vi med!
Han skötte sig fint bland andra hundar, både matte och husse var en aning förvånade :P
Men tack för sällskapet, lär bli fler gånger!![]()