Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det här är vår bordercollie My som är född 31/10 -97
Hon börjar bli lite gammal till sättet... Lyssnar när hon vill och sover gärna länge på mornarna. Hon har inga speciella ålderskrämpor förutom att hon är lite stel när hon legat länge.
Hennes far blev 14 innan han togs bort. Så vi får hoppas på några år till tillsammans med vår lilla My.
Jag har pratat med mamma några gånger om att jag tycker det börjar bli dags att tänka på avlivning av Maya. Hon mår bra nu och är ju pigg och käck men med tanke på hennes ålder så känns det som om det kan förändras snabbt och jag vill hellre avsluta nu då. Det är ju trots allt uppenbart att hon inte är lika ung som för 10 år sedan. För mamma är det mycket jobbigare såklart (det är ju hon som tar hand om henne) och hon tycker inte det känns rätt att avliva så länge Maya är pigg.
Hästmänniskan Allting är ju inte tävling och träning heller tycker jag. För mig är det viktigt att det finns bra ridvägar. Jag bor i Skaraborg och vi...